عدم درخواست پرتغال برای جذب عبدی/ مهاجم را در دستور کار قرار داده ایم

ساعت: 08:56
تاریخ انتشار: 1301/10/17
کد خبر: 1922201

در حال حاضر تا پایان فصل با آل کثیر قرارداد داریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تا امروز هیچ درخواستی برای انتقال مهدی عبدی دریافت نشده است و بیشتر این اخبار مربوط به فضای مجازی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر گفت: هنوز نامی اعلام نشده و به جز آل کثیر لیستی از کادرفنی دریافت نکرده ایم. گل محمدی هنوز لیستی نداده است و برای تحقق این خواسته ها باید لیست را تهیه کنیم. در این صورت سرمربی قطعا تمایل خود را اعلام خواهد کرد. ما جوانان خوب و آینده‌داری داریم که می‌توانند آینده تیم را بسازند. متاسفانه دو بازیکن جوان در دو هفته اخیر مصدوم شده اند. اگر گل محمدی فکر می کند خوب است حتما بازیکن می گیریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مدت قرارداد عیسی آل کثیر اضافه کرد: فعلا توافق تا پایان فصل است و پس از آن در صورت تمایل کادرفنی و خود بازیکن این قرارداد را تمدید می کنیم.

وی درباره قرارداد 500 میلیونی محمد عمری افزود: مبلغ دقیقی در ذهنم نیست. او از تیم های اصلی آمده و قطعا بازیکنان اصلی چنین قراردادی ندارند. ارائه او خوب بود و ما حتما آن را بررسی خواهیم کرد. امیدوارم درخشش او ادامه داشته باشد و تا چند سال آینده از خدمات این بازیکن بهره مند شویم. عمری بچه خوب، آینده دار و با دانشی است و قطعا درخشش او ادامه خواهد داشت.

درویش درباره پیشنهاد باشگاه پرتغالی برای جذب مهدی عبدی تاکید کرد: تا به امروز استعلام نشده و بیشتر این اخبار مربوط به فضای مجازی است. قبلاً چنین چیزی وجود نداشته است. تا به امروز هیچ بازیکنی درخواست جدایی نکرده است. در صورت امکان با کادر فنی تماس بگیرند و هنوز هیچ راهنمایی نداریم.

وی درباره وضعیت شیخ دیاباته گفت: او در یکی دو بازی به ما کمک کرد و در یک بازی دوستانه مصدوم شد که خوب بازی کرد. فکر می کنم اگر اوضاع خوب پیش برود، او از این هفته تمرینات خود را با تیم آغاز می کند و اگر مربی تصمیم بگیرد از او استفاده خواهد کرد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه آیا در قرارداد دیابات بندی در خصوص مصدومیت وی وجود دارد، خاطرنشان کرد: اگر بازیکنی در بازی یا تمرین تیم آسیب ببیند، جریمه آن لحاظ نمی شود.

وی در مورد اینکه آیا تعداد بازی های دیابه روی دستمزد او تاثیر می گذارد، گفت: بازیکن می تواند بند در قرارداد داشته باشد و بازیکن در صورت بازی کمتر از پاداش محروم شود. ما یک قیمت پایه برای بازیکن تعیین می کنیم و مبلغی را به او می دهیم تا در تیم باشد و گل بزند.

وی درباره میزان دریافتی از فلسطینی ها تاکید کرد: در صورت پرداخت پس فردا یا پس فردا این مبلغ به 45 درصد می رسد. این مبلغ جدا از پاداش هایی است که برای هر برد دریافت می کنند.

درویش درباره جذب این مهاجم گفت: حتما برای جذب بازیکن مورد نظر گل محمدی، مهاجم را پیگیری خواهیم کرد.

وی در خصوص اخراج مهدی ترابی در دیدار مقابل نساجی و درگیری با احمد موسوی افزود: با ترابی صحبت کردم. کمتر کسی است که از جهت گیری اخلاقی ترابی آگاهی نداشته باشد. من او را از باشگاه سایپا و جوانی اش می شناسم و به همه احترام می گذارد. شما می بینید که حریف چه می کند و قبل از اینکه داور آن را ببیند دعوا شروع می شود. این بی احترامی از زمین های ورزشی خارج می شود. چگونه یک بازیکن جوان به خود اجازه می دهد تا چهره یک بین المللی بزرگ را لمس کند؟ نه اینکه ترابی پرسپولیسی باشد، سال ها ملی پوش بود و چطور این بازیکن اجازه می دهد که به صورت چنین بازیکنی بکوبد که تا به حال مورد بی احترامی کسی قرار نگرفته است.

و افزود: احترام باید حفظ شود. چیزی که این روزها در ورزش کم رنگ شده اخلاق است. تا امروز کلمه فرهنگی فقط پیشوندی برای باشگاه ها بود و هرگز به قسمت فرهنگی آن توجه نمی شد. به نظر شما جامعه امروز نسبت به سی سال پیش چقدر تغییر کرده است؟ متأسفانه ارزش ها در حال محو شدن هستند. سال ها پیش که در خدمت علی پروین بودم و با او به رختکن رفتم، بازیکن حریف و هم تیمی هایش تا حد امکان به او احترام گذاشتند. امروزه این سوال در ورزش و جامعه ما کم رنگ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید