عدم گره ترافیکی در جاده های البرز با وجود بارش برف/احتمال انسداد محور کندوان


ساعت: 15:01
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919530

کرمی گفت: در صورت ریزش بهمن و سنگ در محور کندوان نسبت به رفع آن اقدام می کنیم در غیر این صورت باید نسبت به انسداد آن اقدام کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ پیمان کرمی رئیس پلیس راه استان البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: در تمامی محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش برف هستیم.

سرهنگ کرمی افزود: تاکنون مشکل خاصی از نظر راه بندان یا تصادف وجود نداشته و قوانین و مقررات توسط رانندگان رعایت می شود.

وی گفت: با گذشت زمان لغزنده شدن جاده های البرز و سرازیر شدن آب به زنبورها، احتمال ابتلا به زنبورهای روستایی و کوهستانی وجود دارد.

کرمی تصریح کرد: روستائیان و مسئولان باید با بسیج اعتبارات در کنار مردم باشند تا شاهد حادثه و مشکلی برای شهروندان و رانندگان نباشیم.

و ادامه داد: تردد در محورهای بزرگراه به حداقل رسیده است و در باند شمالی با توجه به اینکه ترافیکی وجود ندارد، سرعت را رعایت می کنیم.

کرمی با اشاره به اینکه رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند، گفت: بدترین شرایط جوی را در جاده های البرز داریم.

وی تاکید کرد: با توجه به برودت هوا و لغزنده بودن معابر در صورت نداشتن سفر ضروری مردم از تردد در مناطق برون شهری خودداری کنند.

کرمی با اشاره به مسدود شدن محور جدید هشتگرد – طالقان تصریح کرد: مردم ریزش سنگ را از طریق سامانه ارتباطی 110 به اورژانس اطلاع دهند.

وی گفت: در محدوده سیاه بیشه، کندوان پیچ سرهنگ و دیزین کم دید و مه گرفتگی وجود دارد لذا رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

کرمی افزود: سعی می کنیم محدودیتی در محور کندوان ایجاد نکنیم، در صورت ریزش بهمن و سنگ در چالوس نسبت به رفع آن اقدام می کنیم در غیر این صورت مجبور به مسدودسازی هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید