عربستان سعودی مزدوران مرتبط خود را بمباران می کند


ساعت: 04:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806307

فرار مزدوران مرتبط با ائتلاف سعودی پس از شکست سنگین در برابر انقلابیون یمنی، نظامیان سعودی را بر آن داشت تا این مزدوران را بمباران کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش البوابه الاخباریه العالمیه، منابع نظامی مرتبط با استعفای دولت یمن به رهبری عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور مخلوع و فراری یمن گفتند جنگنده های ائتلاف سعودی تعدادی از مزدوران را پس از فرار از ایست های بازرسی مرزی بمباران کردند.

منابع تاکید کردند که ائتلاف سعودی گروه های مستقر در مناطق مرزی منطقه حرز در جنوب شهر جیزان را به مناطق درگیری با ارتش و کمیته های مردمی یمن هدایت کرده است.

به گفته منابع ائتلاف سعودی، مزدوران سعی کردند در منطقه مرزی پیشروی کنند اما تلفات سنگینی متحمل شدند. پس از این شکست، این مزدوران به خاک عربستان گریختند.

همزمان جنگنده های سعودی به تعقیب فراریان پرداختند و مزدوران فراری را بمباران کردند و ده ها تن از آنان را کشته و زخمی کردند.

شکست های ائتلاف سعودی در مقابل انقلابیون یمن باعث شد مزدوران ائتلاف روحیه خود را از دست بدهند و گزارش های زیادی از فرار این مزدوران علیه ارتش و کمیته های مردمی منتشر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید