عزاداری اسکوگیچ روی اعصاب ملی ایران

عزاداری اسکوگیچ روی اعصاب ملی ایران

صادق محرمی یکی از بهترین استعدادهای فوتبال ایران در سال های اخیر است. او پس از درخشش در پرسپولیس راهی فوتبال اروپا شد و به تیم ملی رسید.

محرم همیشه در تیم باشگاهی اش ثابت نیست، اما اسکوچیچ آنقدر به سبک بازی او علاقه مند است که اگرچه آماده نیست، اما همچنان به تیم ملی دعوت می شود. محرمی در دیدارهای اخیر عمدتاً برای تیم ملی به میدان رفته است تا مشخص شود که گزینه اول اسکوچیچ برای پست دفاع راست کسی جز او نیست.

خیلی ها فکر می کردند با توجه به توانایی های بالای صادق، بعد از مدت کوتاهی در لیگ کرواسی، او بلافاصله به لیگ بزرگ تری می رود، اما محرمی نتوانست به همان سرعتی که شروع کرده بود به پیشروی خود ادامه دهد.

دراگان اسکوچیچ آنقدر به صادق محرمی اعتقاد دارد که تحت هر شرایطی او را به تیم ملی دعوت می کند و حتی در روزهایی که در دینامو زاگرب وضعیت خوبی ندارد، همچنان گزینه اول بازی در سمت راست تیم ملی است. . دراگان آنقدر صادق را دوست دارد که بسیاری از بازیکنان تیم ملی او را پسر اسکاچ خطاب کردند.

محرمی در دیدار تیم ملی مقابل لبنان در تک گل حریف بی تقصیر نبود و مانند بیرانوند با این فکر بازی را ترک کرد که توپ لبنان بیرون آمد تا دروازه ایران را باز کند. نکته عجیب محرم این است که او در بازی با سوریه هم این کار را تکرار کرد و تیم ملی به گلزنی نزدیک بود. در اواسط نیمه دوم حرکت بازیکن سوریه در سمت راست و پاس نزدیک به خروجی او خطرناک بود اما شوت مهاجم سوری توسط شجاع خلیل زاده به کرنر فرستاده شد.

صادق دوباره در این مرحله بازی را ترک کرد چون فکر می کرد توپ بازیکن سوریه از خط خارج شده است. این اشتباه پنهانی باعث شد تا برخی از بازیکنان تیم ملی نسبت به آن اعتراض کنند و به دفاع راست تیم ملی تذکر دهند که تا آخرین لحظه و تا زمانی که داور بازی را متوقف کند و بازی را ترک کند، کار خود را انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید