این حادثه جنجالی روی اعصاب ساپینتو است

این حادثه جنجالی روی اعصاب ساپینتو است

در چارچوب هفته دهم لیگ برتر، دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه 60 این دیدار، پیمان بابایی جای خود را به ارسلان مطهری داد تا این گیتاریست بلوز پس از 5 بازی بار دیگر برای آبی های پایتخت به نوازندگی برود. این بازیکن پیش از این تنها در دیدارهای استقلال مقابل پیکان و سپاهان به میدان رفته است.

بازی در مقاطع مختلف با توقف های قابل توجهی همراه بود و این توقف ها ناشی از مصدومیت ها و اشتباهات بازی بود که باعث شد بازی لحظات کسل کننده ای را پشت سر بگذارد.

در دقیقه 72 این دیدار حسین پورحمیدی پس از دفع ضربه مهدی کایدی روی زمین افتاد و احساس ناراحتی کرد. این اتفاق کادر پزشکی را بر آن داشت تا به میدان آمده و به این بازیکن کمک کنند. توقف های بازی حتی صدای ساپینتو سرمربی آبی ها را درآورد و باعث اعتراض این مربی پرتغالی شد.

در دقیقه 80 جعفر سلمانی با نفوذ به محوطه جریمه حریف از زمین مسابقه اخراج شد. استقلالی انتظار داشت داور پنالتی اعلام کند اما داور به دلیل بازی نادرست به سلمانی کارت زرد داد.

در دقیقه 84 بازی، داور یک بازیکن آلومینیومی را اخراج کرد. اسماعیل شریفات زرد به دلیل اعتراض به داور با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. تصمیم داور در این دیدار تفاوت چشمگیری ایجاد کرد و بازیکنان آلومینیوم و استقلال در برخی مواقع در جریان بازی با هم درگیری های مختصری داشتند.

مهدی رحمتی در لحظات پایانی مسابقه اعتراض شدیدی به تیپ داوری نسبت به خطای بازیکن استقلال کرد و همین اعتراض باعث شد رحمتی از داور کارت زرد بگیرد.

پس از علامت داور برای پایان بازی، بازی ادامه یافت و محمد محبی اولین نفری بود که به بازی و تصمیمات داور اعتراض کرد. این بازیکن به دلیل اعتراض به داور از داور کارت زرد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید