پای استقلالی ها در جدال اسکوگیچ و طارمی باز شد

پای استقلالی ها در جدال اسکوگیچ و طارمی باز شد

رضا حسن زاده در حاشیه مراسم پیشکسوتان استقلال گفت:

من خیلی خوشحالم که به این رویداد دعوت شدم، اما چهره همه هم تیمی های سابقم تغییر کرده و برخی از آنها واقعاً تغییر کرده اند.

او اضافه کرد:

آمدن آجورلو به استقلال باعث شد چنین مراسمی برگزار شود، قرار است سمپوزیومی برگزار شود تا برای برخی از دوستانی که مشکل دارند مسیر خوبی را انتخاب کنیم.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی پوشان گفت:

وقتی آجورلو به باشگاه استقلال آمد، حواشی از بین رفت، آرامش باعث شد استقلالی ها به شرایط ایده آل برسند. خوشبختانه آنها سه برد و یکی از چهار بازی را مساوی کردند، البته می دانیم که ممکن است در هفته های اول اختلافاتی وجود داشته باشد. طبیعتاً عدم آمادگی بدنی زیبایی بازیکنان را می گیرد اما امتیازی که استقلال به دست آورد قابل توجه است.

حسن زاده که سابقه عضویت در تیم ملی فوتبال ایران را دارد، درباره دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی گفت:

اگر بخواهیم به چند مصاحبه پاسخ دهیم، کار خوبی انجام نشده است. اکنون شرایط برای صعود به تیم ملی ایده آل است و طارمی یکی از اعضای خوب تیم ملی است. اگر این بازیکن را از دست بدهیم مصدوم می شویم اما شاید از اسکوچیچ طارمی ناراحت است.

وی تصریح کرد:

اگر یک ریش سفید پیدا شود و مشکل حل شود خیلی بهتر است. از سرمربی تیم ملی می خواهم طارمی را به عنوان یک مربی حرفه ای ببخشد تا به تیم ملی فوتبال کشورمان برگردد.

سرمربی فصل گذشته شهید گاندی یزد درباره اینکه پرونده این تیم به کجا رسیده است، گفت:

فدراسیون و کمیسیون اخلاق ما را گذاشتند که به جای مرگ به تب بسنده کنیم. در نهایت هم نفهمیدیم مقصر کیست چون در لیگ دوم ماندیم. هر چقدر دنبال مقصر گشتیم، کسی را پیدا نکردیم.

دیدگاهتان را بنویسید