عزیزبک امانوف از استقلالی ها انتقام گرفت

عزیزبک امانوف از استقلالی ها انتقام گرفت

عزیزبک امانوف بازیکن ازبکستانی است که زمستان گذشته به استقلال پیوست. این بازیکن در ابتدا و در چند دیدار در ترکیب اصلی شاگردان فرهاد مجیدی قرار گرفت اما در ادامه فصل چندان مورد استفاده قرار نگرفت و یا برای مدت کوتاهی وارد زمین شد.

با تعویض نیمکت استقلال، ساپینتو هیچ اعتقادی به سبک بازی آمانوف نداشت و به جز سه دقیقه پایانی دیدار مقابل گل گهر، هرگز به این بازیکن زمین نداد و اغلب حتی نامش در لیست بازیکنان تعویضی قرار نمی گرفت.

در روزهایی که استقلالی ها با حذف نام آمانوف از لیست خود قصد جذب بازیکن جدید را داشتند، این بازیکن حاضر به فسخ قرارداد نشد اما در اقدامی عجیب پس از پایان نقل و انتقالات زمستانی ایران، به یکباره از حضور در تمرینات تیمی منصرف شد. شایعاتی مبنی بر فسخ یکطرفه قرارداد او وجود دارد.

به نظر می رسد آمانوف به تلافی این کار را انجام داده تا استقلالی ها دیگر نتوانند بازیکنی را به جای او در لیست قرار دهند و حالا به گفته رسانه های ازبکستانی او در آستانه بازگشت به لیگ کشورش است.

رسانه ورزشی ازبکستان در گزارشی مدعی شد که آمانوف در حال حاضر در آنتالیای ترکیه به سر می برد و در حال بررسی پیشنهادات است. به گفته این رسانه، او می خواهد فوتبالش را در نسف قرشی ادامه دهد و به احتمال زیاد در روزهای آینده قراردادش را با این تیم امضا خواهد کرد.

نسف قرشی هم اکنون در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و تا چند روز دیگر باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف الشباب عربستان برود. این تیم در سال 2022 مقام سوم لیگ ازبکستان را کسب کرد و فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت.

باید دید در صورت پیوستن آمانوف به ناسف قرشی، باشگاه استقلال چه واکنشی نسبت به این موضوع خواهد داشت. با پایان قرارداد امانوف پس از بسته شدن پنجره زمستانی لیگ برتر ایران، آبی ها دیگر نمی توانند بازیکنی را برای جانشینی او جذب کنند. لازم به ذکر است که آمانوف برخلاف لیگ گذشته و در این فصل برای سهمیه بزرگسالان مورد توجه قرار گرفت و همین عدم اطلاع مدیران وقت تیم ها باعث شد تا استقلالی ها نتوانند در تابستان نام کاوه رضایی را به لیست خود اضافه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید