عصبانیت شدید مربی از این تصمیم

عصبانیت شدید مربی از این تصمیم

مدتی است که دیدارهای تیم های خوزستانی از لیگ یک، لیگ دو و همچنین جام حذفی به میزبانی ورزشگاه تهتی آبادان در آبادان برگزار می شود.

این ورزشگاه متعلق به صنعت نفت است و طلاب پوشان نیز در این زمین از میهمانان خود پذیرایی می کنند. انجام سایر دیدارها در این ورزشگاه فشار زیادی به چمن وارد کرد و حالا علیرضا منصوریان به شدت عصبانی است.

او در مصاحبه ای که بسیار ناراحت و عصبانی به نظر می رسد گفت: ابتدا از هواداران عزیزمان خواهش می کنم که پشت باشگاه، من، کادر فنی و بازیکنانمان بایستند و حواستان به تصمیمات مردم وقت باشد. آنچه آقایان می گویند این است که صنعت نفت ضرر می کند. متأسفانه مسئولان استانی ورزشگاه ما را محله کرده اند و انواع بازی های فوتبال را در هر سطحی برگزار می کنند. تا سنگ روی سنگ قرار نگیرد.

سرمربی صنعت نفت که از این اتفاق بسیار ناراحت شده بود، ادامه داد: ما از ابتدا می دانستیم صنعت نفت مشکلات مالی دارد اما با جان و دل خریدیم و از درون خانواده حل خواهیم کرد. این تصمیمی که با همه مسابقات از استان خوزستان در آبادان گرفته و مطرح می شود به ضرر ما و تیمی است که برای ارائه فوتبال در زمین تلاش می کند. امروز به همراه ستاد فنی از چمن ورزشگاه تهتی بازدید کردیم و آنها زمین را مثل فرش ما خراب کردند.

منصوریان ادامه داد: همین جا اعلام می کنم اگر مسابقه ای غیر از بازی نفت در زمین ورزشگاه تهتی برگزار شود من و کادرم از اینجا می رویم و دیگر کار نمی کنیم. مراتع خوبی که این شهرستان دارد یکی از معدود سرمایه های ارزشمند صنعت نفت است و این تصمیمات رای به تخریب آن می دهند.

وی در پایان گفت: لطفا با بهانه هایی مانند مشکلات امنیتی به باشگاه و مدیرعامل فشار نیاورید تا زمین ما را به زور تصرف کنند. همه ما برای فوتبال اینجا هستیم و به دنبال کار در دنیای ورزش هستیم و نه بیشتر.

دیدگاهتان را بنویسید