عفت پاکبان گالیکش در بازگرداندن کیف 4 میلیاردی به صاحبش


ساعت: 23:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۰۱
کد خبر: 1823689

کوشا و معتمد گالیکش گالیکش کیف را با 4 میلیارد ریال به صاحبش تحویل داد.


به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل گلستان ما اسفندیاری پور شهردار گالیکش گفت: معتمد زحمتکش و معتمد گالیکش کیف حاوی چک، سکه، کارت بانکی و مدارکی را که در حین جمع آوری زباله های خانگی پیدا کرده بود به صاحبش تحویل داد.


ابوذر اسفندیاری پور درباره کشف کیسه ای حاوی پول و سکه از مردم متدین شهرداری گالیکش گفت: داود تولی از مردم متدین و پرتلاش و معتمد شهرداری گالیکش در حین جمع آوری زباله های خانگی، کیسه ای حاوی چک، سکه و …. به ارزش تقریبی 4 میلیارد ریال صاحب را پیدا و معاینه می کند، صاحبش را پیدا می کند و با او تماس می گیرد و کیف را تحویل می دهد.


شهردار گالیکش خاطرنشان کرد: اقلام قیمتی، طلا، وجوه نقد، تلفن همراه و سایر اشیای قیمتی سالیانه بارها کشف و به مالکان شهرداری گالیکش تحویل داده شده است.


با اعلام شهردار گالیکش به زودی از این اولیای معتمد تجلیل می شود.


* فرماندار شهرستان از عیدی شایسته مردم عفیف شهرداری گالیکش خبر داد


در پی انتشار خبری مبنی بر تحویل 4 میلیارد کیسه به یکی از شهروندان توسط متدین شهرداری، شهردار از عیدی شایسته رفقای پاک پاک شهرداری گالیکش خبر داد.


علی جوان شهردار گالیکش پس از انتشار اخباری مبنی بر بازگشت کیف یک شهروند توسط افراد معتمد و عفیف شهرداری گالیکش که حاوی 4 میلیارد ریال بود، گفت: برخی از کارهای خیری که باعث ارتقای اخلاق در جامعه می شود باید انجام شود. بیشتر گذشته را باید گرامی داشت و بنیانگذاران آن را ستود.


فرماندار گالیکش از این مردم وارسته پاکدامن به عنوان مصداق عفاف در این شهرستان یاد کرد و افزود: از همه مردم شریف و متقی که با همت و اهتمام در جهت صلاح شهر و دیارمان تلاش می کنند قدردانی می کنم.


وی خاطرنشان کرد: البته این اقدام خیرخواهانه و خیرخواهانه پاکبان شریف از شهرداری گالیکش بسیار ارزشمند است و باعث افتخار همه شهروندان است، اما فرمانداری با هماهنگی شهرداری از داوود تولی به نحو شایسته تقدیر خواهد کرد. به پاکبان شهرمان اعتماد کرد.»

دیدگاهتان را بنویسید