پلیس راه آهن دلارهای مسروقه به ارزش 20 میلیون تن را به صاحبش بازگرداند


ساعت: 11:16
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823426

فرمانده پلیس راه آهن به پلیس پیشگیری کشور گفت: تلاش پلیس برای بازگرداندن مبلغ 740 دلار معادل 200 میلیون ریال در کمتر از 30 دقیقه به صاحب آن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حشمت الله ملکی در خصوص جزییات این خبر گفت: پلیس راه آهن شمال شرق در پی دریافت خبری مبنی بر کشف کیف پول یکی از مسافران قطار تهران-مشهد و تحویل آن به اطلاع ایستگاه مسافربری شاهرود، بلافاصله در روز درج شد. سفارش آنها

وی افزود: با پیگیری همکارانم مشخص شد که صاحب کیف یک تبعه خارجی است و مسافر هنگام تحویل گفت که از داخل کیف 740 دلار معادل 200 میلیون ریال به سرقت رفته است.

وی ادامه داد: در این راستا بلافاصله تیمی از ماموران مجرب پلیس راه آهن به محل مورد نظر اعزام شدند و با اجرای طرح توقیف و بازرسی دوربین های نصب شده بر روی سکوی مسافربری نسبت به رصد تصاویر در زمان توقف قطار اقدام می کنند.

سردار ملکی گفت: در این رابطه همزمان با دستگیری متهم، تحقیقات از مسافران و کارکنان قطار انجام شد و در نهایت متهم در کمتر از 30 دقیقه شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری گفت: در بازرسی از چمدان و فرد دستگیر شده ۷۴۰ دلار کشف و متهم به جرم خود اعتراف کرد.

سردار ملکی گفت: امنیت راه آهن و مسافر خط قرمز پلیس راه آهن است و مسافرانی که قطار را به عنوان وسیله سفر انتخاب می کنند لازم است توصیه ها و هشدارهای پلیس راه آهن را در ایستگاه های مسافربری و داخل کوپه قطارها منتشر کنند. در طول سفر از اموال و اثاثیه خود مراقبت کنند و در صورت بروز حادثه یا موارد مشکوک سریعاً به مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راه آهن کشور با شماره تلفن 02155123000 اطلاع دهند و یا در ایستگاه اول با پلیس راه آهن تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید