14000 کیلومتر شبکه راه آهن داریم / کمبود لکوموتیو در محدوده راه آهن.

زمان: 5:50 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781667

وزیر راه و شهرسازی سمنان بابیان اینکه در مجموع 14 هزار کیلومتر شبکه ریلی در ایران وجود دارد، گفت: با این تفاسیر کمبود لکوموتیو مشکل جدی ناوگان ریلی کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رستم قاسمی پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری سمنان که به همت استاندار این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه کشور در مجموع 14 هزار کیلومتر شبکه ریلی دارد، اظهار داشت: قطعاً در این شبکه گسترده مشکلاتی وجود دارد که ما به آن دسترسی داریم. در تلاش برای رفع موانع توسعه شبکه ریلی هستند.

وی بابیان اینکه کمبود لکوموتیو مشکل جدی ناوگان ریلی کشور است، افزود: تفاهم نامه ای با وزارت صمت در خصوص نوسازی ناوگان ریلی منعقد شده است که امیدواریم به ارتقای کیفیت خدمات ریلی کمک کند. “

وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه برای تحقق وعده چهار میلیون مسکن در چهار سال از سوی رئیس جمهور دو میلیون خانه در کشور ساخته می شود، گفت: سهم استان سمنان در این طرح 7 هزار مسکن است.

قاسمی بابیان اینکه برای سفر ریاست جمهوری 4 هزار میلیارد ریال برای رفع نواقص جاده ای و تکمیل پروژه های نیمه تمام در استان سمنان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: راه های استان سمنان باید هزینه شود.

وی بابیان اینکه طرح انتقال آب از دریای خزر به سمنان می تواند در غرق شدن این منطقه در منطقه موثر باشد، افزود: غیرممکن خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید