15000 کیلومتر راه آهن در کشور وجود دارد / 900 لکوموتیو داریم

ساعت: 11:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783184

مدیرعامل شرکت راه آهن با اشاره به وجود 15 هزار کیلومتر خط ریلی در کشور گفت: برای توسعه و بهبود خدمات ریلی حداقل 900 لکوموتیو دیگر نیاز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تهران نیوز ، سید میعاد صالحی صبح امروز در مراسم راه اندازی و توسعه خطوط در ایستگاه راه آهن ری اظهار داشت: مسافران در حال بهبود و نقاهت هستند که پس از آن امروز ایستگاه بازگشایی شد.

وی گفت: از ابتدای آذرماه سری جدید بلیت در این ایستگاه فروخته شده و علاوه بر فعالیت دو قطار حومه ای در مسیر رفت و برگشت، دو قطار تهران – مشهد در این ایستگاه توقف کرده و مسافران می توانند از آن استفاده کنند. این اشتراک گذاری و ویژگی.”

مدیرعامل شرکت راه آهن در خصوص اقدامات انجام شده برای افتتاح ایستگاه دوم راه آهن شهرری گفت: در این راستا تلاش شده و منابع مالی لازم نیز سرمایه گذاری شده است. رایزنی برای رفع موانع و رسیدن به ساختار زمانی افتتاح ایستگاه و مراقبت های اجتماعی «اکثر شهروندان شهر از خدمات پارک راه آهن استفاده می کنند.

صالحی با اشاره به تقاطع ایستگاه جدید راه آهن با دو ایستگاه متروی شهری تهران، تاکید کرد: با رفع مشکل مخالفان پروژه، با شتاب و پیشرفت فیزیکی بیشتر محقق و محقق می شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار طحان نیوز از کمبود حداقل 900 دستگاه لکوموتیو ریلی در کشور خبر داد و ادامه داد: ضروری است.

مدیرعامل شرکت راه آهن با تاکید بر ظرفیت تامین داخلی لکوموتیوهای باری و مسافری مورد نیاز حمل و نقل ریلی در کشور، افزود: جنوب و شرق به غرب باید زیرساخت های لازم را برای تحقق این امر فراهم کنند.

صالحی گفت: در حوزه توسعه ریلی اولویت ما افتتاح کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب است در حالی که با وجود 15 هزار کیلومتر راه آهن در کشور باید 5 کریدور شمال به جنوب و 5 کریدور شرق به غرب داشته باشیم. ، که در عمل اینطور نیست.

وی تاکید کرد: بنابراین تعداد کریدورها نسبت به گستردگی راه آهن بسیار کم است و باید برای رسیدگی به این موضوع و همگام سازی در این حوزه سیاست کارشناسی صورت گیرد.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید