علت برخورد دو قطار مترو هنوز مشخص نیست/ همه صحبت ها از حدس و گمان است

ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794179

شهردار تهران در حاشیه حضور در محل برخورد دو قطار مترو گفت: هنوز علت دقیق این حادثه مشخص نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا زاکانی ظهر امروز در حاشیه حضور در محل برخورد دو قطار در پاسخ به این سوال که شهرداری چقدر در رسیدگی به حادثه دیدگان این حادثه دخالت دارد، گفت: همه این افراد بیمه شده و هستند. هیچ محدودیتی برای درمان وجود ندارد.ما از اینکه در این حادثه به کسی آسیب نرسیدیم سپاسگزاریم.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از این مجروحان بر اثر خارج شدن از واگن ها و اورژانس مجروح شدند، گفت: 5 تا 6 نفر در واگن ها مجروح شدند و بقیه در هنگام خروج که بسیاری از آنها به صورت سرپایی مداوا شدند. 11 نفر از آنها برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند که 9 نفر به زودی ترخیص می شوند و دو نفر نیز در وضعیت ویژه ای هستند که اگر خدا بخواهد بهبود می یابد.

زاکانی در پاسخ به این سوال که خط 5 مترو چه زمانی فعال می شود، گفت: خط 5 مترو تهران از گلشهر تاکسی می آورد و برگشت فعال بود و اتوبوس ها برای جابه جایی مسافران مستقر شدند تا اختلالی در تردد ایجاد نشود.

وی در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به سوالی درباره علت وقوع این حادثه گفت: تمام صحبت هایی که تاکنون اعلام شده حدس و گمان است و هنوز دلیل روشن و قطعی در این مورد نداریم و به ترتیب برای دستیابی به یک نتیجه خاص، کمیسیون حوادث بلافاصله تشکیل می شود تا همه موارد را بررسی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید