علت مرگ «منصوره سگوند» چیست؟

علت مرگ «منصوره سگوند» چیست؟

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تشریح جزئیات اقدامات درمانی منصوره سگوند دانشجوی دانشگاه پیام نور آبدانان و انتقال وی توسط فوریت های پزشکی به بیمارستان ، خاطرنشان کرد: روز یکشنبه 23 خرداد ساعت 14:56 طی تماس تلفنی با اورژانس 115 مرکز فوریت های پزشکی، یک مورد بیمار با کاهش سطح هوشیاری به آدرسی در خیابان آبدانان پشت هلال حمار گزارش شد. که کد پایگاه شهرستان آبدانان بلافاصله در محل اعزام و ساعت 15 به محل حادثه می رسد.

وی افزود: بیمار مبتلا به ایست قلبی تنفسی و سیانوز در حیاط منزل توسط حاضران در محل حادثه به تیم اورژانس تحویل داده شد و عملیات احیا در حیاط آغاز و سپس در آمبولانس تا منزل ادامه یافت. بیمارستان و در ساعت 15:15 دقیقه در حین احیا تبدیل به بیمارستان می شود.

ناظر بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان نیز به تشریح خدمات درمانی این بیمار متوفی در این بیمارستان پرداخت. ) آبدانان از واحد فوریت های پزشکی (115) منتقل شد.

صفری افزود: بیمار علائم حیاتی نداشت و بلافاصله CPR توسط کادر اورژانس بیمارستان شروع شد و پس از یک ساعت تلاش متاسفانه این اقدامات درمانی بی نتیجه ماند و درمان در ساعت 16:10 با دستور پزشک اورژانس متوقف شد.

دیدگاهتان را بنویسید