خاموشی روستای منصوره شادگان به دلیل کم کاری فرمانداران قبلی است


ساعت: 16:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891269

فرماندار شادگان گفت: برق روستای منصوره واقع در شادگان از طریق شرکت توزیع برق اهواز تامین می شود، زمانی که مردم با مشکل قطعی برق مواجه می شوند انتظار دارند اداره برق شادگان این مشکل را حل کند در حالی که برق این روستا از اهواز تامین می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، منصوره یکی از روستاهای شادقان است که تا دیروز کم آبی 10 ساله اش تیتر اول رسانه های خوزستان بود و امروز در کنار 12 روستای زیر مجموعه خود بدترین گرمای بدون برق را تجربه می کند. مردم این روستاها دیگر نمی توانند زنده بمانند و بدون برق تحمل نمی کنند.

قطع ناگهانی برق باعث اعتراض مردم روستاهای این شهرستان شد و مردم به رسانه ها روی آوردند.

قطعی های برق بی خبر از یک سو و عدم پاسخگویی مناسب اپراتورهای شرکت توزیع نیروی برق شادگان از سوی دیگر به درد مردم خورده و در تماس های مکرر با خبرنگار رهیاب از این مشکل گلایه کرده اند.

جمال صالح زاده سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان در گفت و گو با خبرنگار رهیاب در خصوص تداوم قطعی چند روزه برق روستای منصور، مشکل قطعی برق این روستا را به برق اهواز مرتبط دانست و اظهار داشت: برق روستای منصور واقع در شادگان توسط شرکت توزیع نیروی برق اهواز تامین می شود و به همین دلیل زمانی که مردم با مشکل برق مواجه می شوند از اداره برق شادگان انتظار رفع مشکل و پاسخگویی را دارند در حالی که برق این روستا از اهواز تامین می شود. .

وی به راه حل مشکل برق روستای منصوره در سطح استان اشاره کرد و گفت: متولی اصلی برق مدیر عامل استان توانیر است، مشکل برق روستای منصوره شادگان باید با تفاهم نامه با توزیع برق حل شود. شرکت در سطح استان از زمان برق روستای منصوره شادگان با شرکت. توزیع برق در اهواز است و سرویس دهی نیز با همین اقوام باشد.

فرماندار شادقان ضمن گلایه از انتقاد امام جمعه شادقان از کمبود مدیران این شهرستان گفت: انصاف نیست، نمی توان تقصیر تمام کوتاهی های مدیران قبلی را بر گردن مدیر فعلی بیندازیم چرا که این امر باعث شده است. بیش از دو سال است که شبکه های برق شهر به دلیل کم کاری مدیران آسیب دیده و شستشو نشده اند و اخیرا با تغییر مدیریت شاهد شستشوی شبکه نازک 20 اکیپ بودیم. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید