واکنش ها به کشته شدن منصوره سگوند در آبدانان ایلام/ فرماندار خرم آباد: نیروی انتظامی نبود.

واکنش ها به کشته شدن منصوره سگوند در آبدانان ایلام/ فرماندار خرم آباد: نیروی انتظامی نبود.

فرماندار خرم آباد: مرحوم «منصوره سگوند» پلیس نبود و در گذشته و مدت کوتاهی هم به عنوان همیار پلیس مشغول به کار بود.
مرگ دختر جوان منصور سگوند در آبادانان ایلام با واکنش های بسیاری همراه بود.

تعدادی از مسئولان شایعات و اخبار غیررسمی و تایید نشده درباره شرایط یا علل مرگ منصوره سگوند دختر جوان در آبادان ایلام را تکذیب کردند.

سرپرست بیمارستان رسول اکرم (ص) ایلام

رئیس بیمارستان رسول اکرم (ص) در خصوص علت فوت منصوره سگوند دانشجوی دانشگاه پیام نور آبدانان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تسنیم، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تشریح جزئیات اقدامات درمانی منصوره سگوند دانشجوی دانشگاه پیام نور آبدانان و انتقال وی از اورژانس به بیمارستان. خدمات پزشکی، نشان داد: روز یکشنبه 23 خرداد ساعت 14:00: 56. در تماس با فوریت های پزشکی 115، یک بیمار با کاهش هوشیاری در آدرسی در خیابان آبدانان پشت هلال احمر گزارش شد که کد پایگاه شهرستان آبدانان بلافاصله به محل اعزام رسیده و ساعت 15 به محل حادثه می رسد.

واکنش ها به کشته شدن منصوره سگوند در آبدانان ایلام/ فرماندار کورم آباد: «منصوره سگوند» نیروی انتظامی نبود.

وی افزود: بیمار مبتلا به ایست قلبی تنفسی و سیانوز در حیاط منزل توسط حاضران در محل حادثه به تیم اورژانس تحویل داده شد و عملیات احیا در حیاط آغاز و سپس در آمبولانس تا منزل ادامه یافت. بیمارستان و در ساعت 15:15 دقیقه در حین احیا تبدیل به بیمارستان می شود.

ناظر بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان نیز به تشریح خدمات درمانی این بیمار متوفی در این بیمارستان پرداخت. ) آبدانان از واحد فوریت های پزشکی (115) منتقل شد.

صفری افزود: بیمار علائم حیاتی نداشت و بلافاصله CPR توسط کادر اورژانس بیمارستان شروع شد و پس از یک ساعت تلاش متاسفانه این اقدامات درمانی بی نتیجه ماند و درمان در ساعت 16:10 با دستور پزشک اورژانس متوقف شد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام

رئیس قاضی استان گفت: بر اساس گزارش پزشکی قانونی، ایست قلبی علت فوت خانم منصور سگوند بوده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام; علیمحمدی بیان کرد: منصوره سگوند دانشجوی دانشگاه پیام نور آبدانان بود که ساعت 14:45 روز گذشته (یکشنبه 23 خرداد) با دوستش تلفنی تماس گرفت و با اعلام اینکه حالش خوب نیست، درخواست کمک کرد. متاسفانه این اقدامات درمانی بی نتیجه ماند و در ساعت 16:10 با دستور پزشک اورژانس عملیات درمانی خاتمه یافت.

وی افزود: پس از حضور دوست مذکور در حیاط منزل خانم سگوند، وی بلافاصله با تماس با اورژانس به بیمارستان منتقل و پس از معاینات لازم پزشک متخصص اعلام کرد که خانم منصور سگوند بر اثر سکته قلبی فوت کرده است. دستگیری.

رئیس قاضی استان اضافه کرد: جسد مذکور برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی ارسال و در تحقیقات اولیه مشخص شد که هیچ گونه آثار جراحت در بدن خانم سگوند مشاهده نشد و برای مشخص شدن علت مرگ از وی نمونه برداری شد. آزمایشگاه ارسال شد.

علیمحمدی همچنین تاکید کرد: خانم منصور سگوند هیچ پرونده قضایی پلیسی و امنیتی به عنوان متهم و شاهد نداشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدبکر احمدی چقانی در سخنانی گفت: «مرحوم منصوره سگوند» نیروی انتظامی نبود و در گذشته و مدت کوتاهی فقط به عنوان همیار پلیس مشغول به کار بود.

وی افزود: بر اساس اعلام اورژانس شهرستان آبدانان و بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) این شهرستان در استان ایلام روز گذشته یک دانش آموز دختر لرستانی بر اثر ایست قلبی فوت کرد.

فرماندار خرم آباد افزود: اخبار تکمیلی به اطلاع مردم استان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید