علیرضا بیرانوند چگونه محروم شد؟

علیرضا بیرانوند چگونه محروم شد؟

در حالی که پرسپولیس موفق شد با دو گل از سد تراکتورسازی بگذرد، در پایان بازی اتفاق تلخی برای بازیکنان پرسپولیس رخ داد. علیرضا بیرانوند ستاره پرسپولیس که در این تیم به عنوان مهره لاینفک این تیم محسوب می شود با دریافت کارت زرد از بازی بعدی تیمش مقابل ذوب آخان محروم شد. اما دلیل اخطار بیرانوند چه بود و علیرضا چگونه در دیدار سرنوشت ساز تیمش مقابل ذوب آخان شکست خورد؟

در یک صحنه و پس از واکنشی که نشان داد، بیرانوند در ناحیه کمر احساس درد کرد. همان منطقه ای که پیش از این علیرضا مصدوم شده بود و حتی در چندین مسابقه برای پرسپولیس با قرص و آمپول بازی کرد. بیرانوند با درد شدید پس از بیرون آمدن توپ روی زمین افتاد و داور مسابقه از پزشکان پرسپولیس خواست تا بالای سر دروازه بان تیمش حاضر شوند.

بیرانوند پس از مداوا در زمین بلند شد و خواست به بازی ادامه دهد. اما ناگهان وحید کاظمی به سمت بیرانود هجوم برد و او را به دلیل اتلاف وقت با کارت زرد جریمه کرد. آن هم تا این که خود داور وقتی متوجه مصدومیت بیرانوند شد، درخواست حضور کادر پزشکی در زمین را کرد. بیرانوند که انتظار دریافت کارت زرد را نداشت بارها به داور قسم خورد که قصد اتلاف وقت ندارد و داور به اشتباه به او کارت زرد نشان داد.

اما قسم های بیرانوند چاره ساز نبود و علیرضا با دریافت کارت زرد از بازی بعدی تیمش محروم شد. پس از پایان بازی بیرانوند بسیار عصبانی قرار بود دوباره به سمت داور برود که ترابی و چند بازیکن دیگر پرسپولیس او را متوقف کردند تا داور او را با کارت قرمز تنبیه نکند.