علیرضا فغانی به جام جهانی بازمی گردد؟

علیرضا فغانی به جام جهانی بازمی گردد؟

علیرضا فغانی با 45 سالگی آخرین حضور خود در یک تورنمنت بین المللی را تجربه می کند و از سوی دیگر از لیست داوران بین المللی فوتبال ایران خط خورده است.

در جام جهانی قبلی روسیه، او واجد شرایط قضاوت بازی فینال بود اما برای قضاوت بازی مقدماتی انتخاب شد. زمانی که او برای قضاوت فینال جام جهانی 2018 انتخاب نشد، کولینا به او گفت: ما یک فینال جام جهانی را مدیون تو هستیم.

بر اساس اخبار رسیده از دوحه و از سوی اعضای کمیته داوران فیفا، نظر علیرضا فغانی مانند دوره گذشته مثبت است و اگر این داور در مرحله گروهی و قبل از بازی فینال قضاوت های بی عیب و نقصی داشته باشد، می تواند یکی از گزینه های مهم برای قضاوت بازی، پایان جام جهانی 2022 است.

نستور پیتانا داور آرژانتینی دیدار فینال جام جهانی 2018 روسیه بین فرانسه و کرواسی را قضاوت می کند. این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به سود فرانسه به پایان رسید و این تیم قهرمان مسابقات جهانی روسیه شد.

علیرضا فغانی در مرحله گروهی جام جهانی قبلی دو بازی حساس انجام داد. بازی آلمان و مکزیک و صربستان و برزیل. او برای قضاوت بازی فرانسه و آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی انتخاب شد و در نهایت بازی انگلیس و بلژیک را قضاوت کرد که تیم انگلیس برنده آن شد.

دیدگاهتان را بنویسید