علی باقری گفت که تاکنون با آمریکایی ها مذاکره مستقیمی نداشته ایم

علی باقری گفت که تاکنون با آمریکایی ها مذاکره مستقیمی نداشته ایم

روز جدید محمود عباس زاده، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به تشریح دیدار اخیر اعضای این کمیته با برجامی، رئیس تیم مذاکره کننده ایران پرداخت. وی با بیان اینکه در این نشست رئیس تیم مذاکره کننده ایرانی روند مذاکرات را ستود و بر حسن نیت و جدیت جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد، افزود: حفاری ها اعلام کردند که تاکنون مذاکره مستقیمی با آمریکایی ها نداشته ایم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به تشریح دیدار اخیر اعضای کمیسیون با رئیس تیم مذاکره کننده برجامی در ایران پرداخت.

محمود عباس زاده، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: اعضای این کمیسیون با علی بهاگری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس تیم مذاکره کننده با اعضای 1+5 جلسه اضطراری داشتند. مذاکره کنندگان گزارشی ارائه کردند و به سوالات نمایندگان پاسخ دادند.

وی با بیان اینکه در این نشست رئیس تیم مذاکره کننده ایرانی روند مذاکرات را ستود و بر حسن نیت و جدیت جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد، افزود: حفاری ها اعلام کردند که تاکنون مذاکره مستقیمی با آمریکایی ها نداشته ایم.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس گفت: بر اساس آنچه که از موضوعات مطرح شده در این جلسه می توان انجام داد، عمدتاً در شرایط فعلی موثر است و در ازای مذاکره مستقیم عینی با آمریکا مشخص نیست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: با وجود مذاکرات مثبت و آینده نگر، همچنان موضوعات مهمی وجود دارد که نیاز به توافق و هماهنگی دارد.

عباس زاده گفت: ما حق داریم همه تحریم ها را لغو کنیم اما تا به امروز مخالفان لغو برخی از آنها را پذیرفته اند. به شرطی که غربی ها حسن نیت و جدیت داشته باشند، خوب و سودآور آماده است.

دیدگاهتان را بنویسید