ما مذاکره مستقیمی با آمریکا نداشته ایم


ساعت: 11:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805394

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تشریح جلسه کمیته متبوعش با رئیس تیم مذاکره کننده ایران گفت: علی باقری اعلام کرده است که تاکنون هیچ مذاکره مستقیمی با آمریکا نداشته ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود عباس زاده مشکینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به تشریح جلسه روز گذشته کمیسیون متبوع خود با رئیس تیم مذاکره کننده ایران پرداخت.

وی افزود: وی روند مذاکرات را مثبت ارزیابی کرد و بر حسن نیت و جدیت جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و اعلام کرد: تاکنون هیچ مذاکره مستقیمی با آمریکایی ها نداشته ایم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در جزئیات بیشتر این نشست گفت: با توجه به آنچه در این جلسه ارائه شد، می توان تشخیص داد که در شرایط کنونی در ازای مذاکره مستقیم و عینی مشخص نیست. با ایالات متحده آمریکا

ابازاده مشکینی گفت: با وجود روند مثبت و آینده نگر مذاکرات، همچنان موضوعات مهمی وجود دارد که باید بر سر آنها توافق و توافق شود.

مشکینی تاکید کرد: ایران حق دارد همه تحریم ها را لغو کند اما تا به امروز طرف مقابل برخی از آنها را پذیرفته است. مجموعه شواهد و حقایق، از جمله اسنادی که در اختیار جمهوری اسلامی ایران است، نشان می دهد که شرایط برای یک توافق خوب و «سودآور» مهیا است، مشروط بر اینکه غربی ها وظیفه شناس و جدی باشند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید