علی دایی به پرسپولیسی ها هشدار داد

علی دایی به پرسپولیسی ها هشدار داد

دایه که دو فصل هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را برعهده داشت و با آن تیم به مقام دوم لیگ سیزدهم و دو قهرمانی جام حذفی دست یافت، سرانجام در فصل ۹۴-۱۳۹۳ در حالی که پرسپولیس او را به این دسته رساند. نهم جدول بود و از این تیم دور ماند.

سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به تابناک در پاسخ به این سوال که آیا شرایط برای ششمین قهرمانی متوالی پرسپولیس فراهم است، گفت: حتما همه ما باید بدانیم که یک تیم نمی تواند همیشه قهرمان شود. به جز بایرن مونیخ که سال ها قهرمان آلمان شده و کمتر چنین تیمی را می بینیم، نه رئال و بارسلونا در اسپانیا، نه یوونتوس و میلان در ایتالیا و نه لیورپول و منچسترسیتی در انگلیس در فصول متوالی قهرمان لیگ نشده اند. “

وی در ادامه با انتقاد از عدم ثبات در مدیریت باشگاه گفت: باید بپذیریم که در سال های اخیر در باشگاه پرسپولیس اتفاقاتی افتاده که مشکلات زیادی برای تیم ایجاد کرده است. معتقدم وزارت ورزش به این مسائل پایبند است. وزارت ورزش مدیران اجرایی و اعضای هیئت مدیره باشگاه را انتخاب کرد. باشگاه پرسپولیس در این سال ها از ثبات مدیریتی رنج می برد. در همان سال 1400 درصد پرسپولیس عوض شد. این بی ثباتی مدیریتی به شدت به برنامه های باشگاه ضربه می زند. مدیری که انتخاب می کنید باید حداقل چهار سال به او فرصت دهد تا برنامه هایش را تکمیل کند. نمی توانم با قطعیت بگویم چون وسط کار نبودم. اما همانطور که همه دیده اند در سال های اخیر مدیرانی در پرسپولیس منصوب شده اند که کار چندانی برای این مجموعه نکرده اند.»

دایی در پاسخ به اینکه علیرغم این مشکلات، پرسپولیس با وجود همین مشکلات موفق به کسب 5 عنوان قهرمانی لیگ برتر شد، گفت: همین ساختار خود را به دست آورد و این نتایج را درک کرد. اکنون مسائل دیگری وجود دارد که قابل بحث نیست. با این حال به نظر من نتیجه بازی پنجشنبه برای هموار کردن راه قهرمانی پرسپولیس بسیار مهم است. پرسپولیس در صورت کسب 3 امتیاز در دربی، شانس زیادی برای آمدن و قهرمانی برای ششمین فصل متوالی لیگ برتر خواهد داشت. اما اگر خدای ناکرده اتفاق دیگری بیفتد، حریف با آسودگی بیشتری سایر مسابقات را دنبال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید