علی لطیفی وحید امیری را شست و پخش کرد

علی لطیفی وحید امیری را شست و پخش کرد

علی لطیفی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 1998 فرانسه درباره لیست تیم ملی برای جام جهانی گفت: جدای از بحث کادرفنی باید پرسید که چرا تیم ملی ما با چهار نفر به جام جهانی می رود. دروازه بان ها سه بازی انجام می دهند؟ این می تواند یک فاجعه بزرگ برای تیم ملی ایران باشد. زیرا در آن صورت تنها تیم جام جهانی خواهیم بود که با چهار دروازه بان به این رقابت ها می رویم. آن هم برای سه بازی! چرا که اکثر کارشناسان معتقدند تیم ایران به دور بعد صعود نمی کند.

ملی پوش قدیمی کشورمان افزود: علاوه بر این حضور وحید امیری در اردوی تیم ملی نیز زیر سوال است. وحید امیری عمل بسیار سختی را پشت سر گذاشت و پس از رسیدن به شرایط تمرینی، خیلی سریع با چند نیمه در پرسپولیس راهی اردوی تیم ملی شد و در آخرین دیدارهای تیم ملی نشان داد که از اوج خود بسیار دور است. . امیری نشان می دهد که حتی در دویدن هم مشکل دارد، چه برسد به بازی کردن. بدنش به طرز وحشتناکی آماده نیست.

لطیفی تاکید کرد: این یک اقدام عمومی بود که امید نورفقن کنار کشیده شد و بازیکن ناآماده ای مثل وحید امیری راهی جام جهانی شد. فوتبال این بازیکن است، اما این دلیلی برای بردن این بازیکن ناآماده به جام جهانی نیست.

وی افزود: می‌دانید که در بازی‌های دوستانه درگیری بازیکنان بسیار کمتر یا آرام‌تر از بازی‌های اصلی و جدی است، اما در جام جهانی تیم‌ها با هم دعوا می‌کنند و این مشکل روحی بچه‌های تیم ملی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. البته این بحث فقط شامل امیری نمی شود.

بازیکن سابق باشگاه استقلال در خصوص حضور مهدی ترابی در لیست نهایی تیم ملی و انتقادات اخیر به دعوت وی گفت: مهدی ترابی یکی از ضعیف ترین فصل های خود را در تیم باشگاهی سپری کرد. در تیم ملی با اینکه در بازی آخر به نیکاراگوئه گل زد اما بازی بسیار ضعیفی داشت. دعوت او به تیم ملی با انتقادات زیادی همراه بود. در این مدت شاهد بودیم که او را اغلب با محمد محبی مقایسه می کردند.

لطیفی خاطرنشان کرد: محمد محبی پس از چند بازی ضعیف در ابتدای فصل و حضور در تیم استقلال توانست فرم خوب خود را بازیابد و پس از شروع در استقلال یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال و استقلال بود. لیگ برتر هم می گویم سلیقه ای است و نمی توانیم سلیقه خودمان را تحمیل کنیم اما وقتی از دید مردم به این موضوع نگاه می کنیم متوجه می شویم که شکاف وحشتناکی بین این دو نفر وجود داشته است. بدون اینکه بخواهم در این مورد علاقه ام به استقلال و پرسپولیس را مداخله کنم، به عنوان یک بی طرف می گویم که ترابی اجازه حضور در تیم ملی برای حضور در جام جهانی را نداشت، اما به نظر می رسد بین این دو تبعیض تفاوت هایی وجود دارد. بین بازیکنان فهرست نهایی تیم ملی قرار گرفته است.

پیشکسوت فوتبال بومی کشورمان گفت: بازیکنی مثل وحید امیری که بالای 30 سال سن دارد و این عمل جدی را انجام داده است باید حداقل 10 تا 12 بازی کامل فوتبال انجام دهد چرا که همه می دانیم که هیچ بدنسازی نمی تواند فوتبال درست کند. این بازیکن به اندازه کافی برای فوتبال بازی کردن است اما وحید امیدی بلافاصله پس از بازگشت از مصدومیت به تیم ملی دعوت شد و در زمین بازی کرد و حالا به جام جهانی رفت. من با آن مرد کاری ندارم، حتی اگر آن مرد برادر من بود نه وحید امیری، همین را می گفتم.

دیدگاهتان را بنویسید