عمارت جدید رونالدو را ببینید

عمارت جدید رونالدو را ببینید

نه منچستر، نه مادرید و نه مادیرا! کریستیانو رونالدو در حال ساخت یک عمارت جدید در یکی از معتبرترین مناطق مسکونی پرتغال است.

فوق ستاره 36 ساله منچستریونایتد گران ترین آپارتمان فروخته شده در لیسبون را سال گذشته به قیمت 6.5 میلیون خرید. این ملک شامل سالن بدنسازی و استخر سرپوشیده است.

7 میلیون ملک
به گزارش رسانه های پرتغالی، رونالدو که دارای چهار فرزند است و به زودی صاحب دو فرزند دیگر خواهد شد، بیش از 7 میلیون دلار در زمینی در منطقه Quinta da Marin که به ریویرای پرتغال نیز معروف است، خرج کرده است.

به گزارش رسانه پرتغالی “Corriere da Mania”، کار ساخت عمارت جدید رونالدو آغاز شده است و این آخرین دارایی کاپیتان سلسائو خواهد بود. طبق گزارش ها، کریستیانو تصمیم گرفته است که این خانه را برای سرمایه گذاری در آینده نگه دارد، اگرچه مجله تلویزیونی معروف 7Ds گزارش داد که رونالدو می خواست از آن به عنوان خانه خانوادگی خود در دوران بازنشستگی استفاده کند. یک منبع که گفته می شود همسایه آینده رونالدو در نزدیکی ملک است، گفت: «زمین اخیراً حصارکشی شد و رونالدو آن را خرید. این جایی است که او پس از پایان بازی با خانواده خود زندگی خواهد کرد. همه اینجا می دانند و البته ما خوشحالیم. رونالدو دوباره رونالدو شد!

ریویرا
Quinta da Marin .a نیم ساعت تا فرودگاه لیسبون و 10 دقیقه تا شهر ساحلی Cascais، بهترین مقصد تعطیلات در ساحل Leeson، فاصله دارد. این منطقه ساحلی غنی با شهرهای مرکزی آن کاسکایس، استوریل و سینترا به عنوان “ریویرای پرتغال” شناخته می شود.

املاک کریستیانو همچنین شامل یک ساختمان آپارتمان هفت طبقه در زادگاهش فونچال مادرید است که در سال 2019 خریداری کرد. مادرش دولورس و برادرش هوگو و خانواده اش هنوز در آنجا زندگی می کنند. رونالدو همچنین مدتی پس از سکته مغزی مادرش به همراه نامزدش جورجینا و فرزندانشان در این ملک زندگی می کند. او بعداً برای اجاره هفته ای 3500 به ویلا نقل مکان کرد و سپس به تورین نقل مکان کرد که در آن زمان یک ویلای مجلل در شهر داشت.

گران ترین آپارتمان
رسانه های پرتغالی رونالدو را «خریدار مرموز گران ترین آپارتمان پرتغال» توصیف کردند. گفته می شود که فوق ستاره پرتغالی با پیشنهاد تصاحب یک آپارتمان 3100 متری در منطقه Avenida da Libredade در مرکز لیسبون، دو میلیونر دیگر را شکست داده است.

رونالدو همچنین صاحب یک عمارت 4.8 متری در عمارت لافینکا در نزدیکی مادرید است که هم تیمی سابقش گرت بیل نیز در آنجا زندگی می کند. در ویدئویی که در دسامبر 2015 منتشر شد، او خانه خود را به رخ کشید و با بازدید از اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و حیاط زیبای عمارت خود، طرفداران خود را سرگرم کرد و کریسمس را به مردم تبریک گفت.

اسطوره فوتبال پرتغال قبل از خرید آپارتمان گران قیمت خود در لیسبون، عمارتی را به قیمت 22 میلیون به هم تیمی سابق خود در رئال مادرید در منطقه گریس در شمال پرتغال فروخت. او ظاهراً از درآمد حاصل از فروش آپارتمان برای خرید آپارتمان خود در فونچال استفاده کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید