عمارت میلیون پوندی ستاره سرخ به مزرعه مواد مخدر تبدیل شده است!/عکس

گروهی عمارت یک میلیون پوندی جرمین پنانت وینگر سابق لیورپول و آرسنال را تصاحب کرده و آن را به یک مزرعه حشیش تبدیل کرده اند.

سان گزارش داد که املاک جرمین پنانت پس از کشف یک مزرعه بزرگ شاهدانه که از آن مواد مخدر گرفته شده بود، مرکز تحقیقات پلیس بود. وینگر سابق استوک سیتی، لیورپول و آرسنال از اینکه متوجه شد خانه یک میلیون پوندی اش به یک عملیات مواد مخدر صنعتی تبدیل شده است، شوکه شد.

پنانت در سال 2006 در حالی که برای لیورپول بازی می کرد، این عمارت را که یک استخر روباز نیز دارد، به مبلغ 1.25 میلیون پوند خرید، اما از سال 2020 پس از جدایی از نامزد سابقش، آن را رها کرد. این ملک متعلق به دهه 1930 است و دارای زمین تنیس، استخر و جکوزی است.

ظاهرا مجرمان با شناسایی این ملک و با استفاده از سرگردانی وی که در منطقه Locks Hill نزدیک فرودگاه جان لنون لیورپول قرار دارد، آن را به مزرعه حشیش و ماری جوانا تبدیل کردند.

در این یادداشت، فردی که این مزرعه مواد مخدر را کشف کرده است، ویدیویی را در یوتیوب منتشر کرده است که نشان می‌دهد گلدان‌های بزرگ گیاهان و کیسه‌های بزرگ پر از مواد مخدر در سراسر خانه انباشته شده‌اند. در همین راستا با گزارش ملک به پلیس، تحقیقات در این زمینه با توجه به فعالیت مربوط به تولید و توزیع مواد مخدر آغاز شده است. پلیس منطقه وست میدلندز در حال پیگیری موضوعی است که برای این املاک رخ داده است و در حال پیشرفت پرونده است. موردی که ستاره سابق فوتبال هم لو رفت.

عمارت میلیون پوندی ستاره سرخ به مزرعه مواد مخدر تبدیل شده است!/عکس

پنانت به مدت 3 سال در این ملک زندگی کرد و سپس در سال 2009 لیورپول را به مقصد رئال ساراگوسا ترک کرد. گفته می شود این عمارت که متعلق به پنانت 39 ساله است، حداقل 3 سال است که خالی بوده است. از عکس جرمین پنانت در حال نوشیدن قهوه متوجه شدند که این ملک متعلق به اوست. یکی دیگر از موارد عجیب در مورد این املاک این است که در سال 2008 توسط قوچ ها مورد حمله قرار گرفت.

جرمین پنانت خودش بازیکنی کم حاشیه نبود و یک بار به دلیل رانندگی در حالت مستی محکوم شد. به همین دلیل مدتی با تگ الکترونیکی بازی کرد تا ردیابی شود! او در سال 1999 زمانی که 15 سال بیشتر نداشت از ناتس کانتی به آرسنال پیوست و به غیر از بازی برای توپچی ها، در تیم های لیورپول، رئال ساراگوسا، لیدز یونایتد، واتفورد، بیرمنگام، ولورهمپتون و استوک سیتی نیز بازی کرد و در سال 2017 بازنشسته شد. او در سال های آخر فوتبالش در تیم های کم حاشیه اسپانیا، هند و سنگاپور بازی کرد.

دردسر بزرگ برای ستاره سابق قرمزها/ عمارت میلیون پوندی تبدیل به مزرعه مواد مخدر شد!/ عکس های این خانه و مواد پیدا شده را ببینید

دیدگاهتان را بنویسید