عملکرد این ستاره پرسپولیسی یحیی را روی پا گذاشت

عملکرد این ستاره پرسپولیسی یحیی را روی پا گذاشت

مدافع جوان تاجیکستانی در دقیقه 70 به جای سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس وارد زمین شد و عملکرد قابل توجهی از خود به جای گذاشت.

وحدت حنان اف هر چند جوان و تازه وارد اما پس از تعویض سیدجلال حسینی و بالا بردن تیمش در لحظات 10 نفره شدن در خط دفاع پیشتاز شد!

پرسپولیس در 20 دقیقه آخر در خانه فولاد خوزستان را جلو انداخت و قفل کرد که یکی از دلایل آن هوش بالای و بازیگوش این مدافع تاجیک بود.

وحدت حنانوف تمام ویژگی های یک مدافع میانی مناسب و ایده آل را نشان داد. او با مسئولیت زیادی به سازماندهی و سازماندهی مجدد خط دفاعی تیم پرداخت. او دائماً با مدافعان کناری و فرشاد فرج در تماس بود. در 20 دقیقه پایانی سوپرجام، سازماندهی خط دفاعی این تیم کاملا مسلط بود و با وجود سن و سالش، بسیار منطقی و آرام بازی کرد.

هنانوف می دانست که رفتار بد مدافع میانی می تواند منجر به ضربه آزاد یا پنالتی خطرناک یا ضدحمله و گل شود، اما شجاعانه توجه خود را به عقب ماندن از پرسپولیس معطوف کرد و تا آخر هافبک ها را تغذیه کرد. -پشتیبانان.قانون ویژه) و به مهاجمان پرداخت کنید.

حالا در آستانه دیدار پرسپولیس و تکستیل مازندران از اردوی سرخپوشان تهران خبر می رسد که وحدت حنانوف در خط دفاعی و به عنوان مدافع فیکس در مشهد به میدان می رود.

در واقع در میان مدافعان میانی پرسپولیس تاکنون تنها جای وحدان هنانوف تاجیک حفظ شده است که یحیی گل محمدی روی آن حساب ویژه باز کرده است.

این در حالی است که منوچهر صفروف دیگر بازیکن تاجیکستانی همچنان مانند هموطن خود در جلب نظر کادرفنی پرسپولیس ناکام است.

اگرچه مهدی شیری در لیست مازاد قرار دارد و سیامک نعمتی همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند، اما حضور منوچهر صفروف در ترکیب اصلی بازی با نساجی در هاله ای از ابهام قرار دارد و یحیی گل محمدی هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است. یک مدافع راست صفروف باید در دفاع بیشتر تلاش کند تا در پرسپولیس فیکس شود.

دیدگاهتان را بنویسید