کلاه لبه پهنی که ستاره متضاد روی سر پرسپولیس گذاشت; این بازیکن همچنان پرسپولیسی است

کلاه لبه پهنی که ستاره متضاد روی سر پرسپولیس گذاشت;  این بازیکن همچنان پرسپولیسی است

در روزهایی که دغدغه مدیران پرسپولیس برای تکمیل کادرفنی برای فصل آینده قرمزهاست و این تیم نیاز مبرمی به جذب دروازه بان دوم و خرید یک مهاجم با کیفیت دارد، درخواست رادوشوویچ از پرسپولیس به دردسر بزرگی برای این تیم تبدیل شده است. آنها

پرسپولیس تا پایان امروز (شنبه) فرصت دارد قسط 200 هزار یورویی دروازه بان کروات سابق خود را پرداخت نکند و حتی اگر این پرداخت یک روز دیرتر انجام شود، طبق توافق، پرسپولیس جریمه سنگینی خواهد داشت و باید 400 هزار یورو پرداخت کند. !

مبلغ گزاف و عجیب 850 هزار یورویی کل مطالبات رادو از پرسپولیس است که تاکنون دو قسط 250 و 200 هزار یورویی دریافت کرده است.

رضا درویش روز گذشته از در دسترس بودن این مبلغ خبر داد اما پرسپولیس با این انتقال مشکل دارد و باید دید تا چند روز آینده می تواند این مبلغ سنگین را که حدود یازده میلیارد تومان است بپردازد. ساعت ها. جریمه تاخیر در این قسط می تواند شرایط را برای پرسپولیس سخت تر از همیشه کند.

نکته جالب اینکه رادوشوویچ با دریافت هر قسط احتمالاً بیش از کل فصل حضورش در تیم جدیدش درآمد دارد و با حضور در فوتبال ایران به عنوان دروازه بان دوم به ثروت و درآمد قابل توجهی دست یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید