اولین واکنش بیرانوند به شادی متضاد مقابل استقلال

پرسپولیس و استقلال یکشنبه در یکی از حساس ترین دربی های سال های اخیر به مصاف هم رفتند. جایی که شاگردان یحیی گل محمدی در نهایت با یک نمایش حساب شده و با یک گل عیسی آل کثیر حریف خود را شکست دادند.

این برد پس از دیدار سپاهان و ملوان برای پرسپولیس ارزش بیشتری پیدا کرد. شاگردان مازیار زارع در نقش جهان توانستند سپاهان را متوقف کنند تا پرسپولیس همچنان در صدر جدول بماند. حالا پرسپولیس در صورت پیروزی در سه بازی بعدی خود نیازی به توجه به نتایج دیگر ندارد و می تواند با برتری 9 امتیازی قهرمان لیگ برتر شود.

اما پس از گذشت چند روز از دربی پایتخت همچنان شایعاتی پیرامون این دیدار شنیده می شود. یکی از اتفاقات جنجالی دربی بعد از بازی رخ داد. جایی که علیرضا بیرانوند با حرکتی جنجالی این پیروزی را جشن گرفت. این اتفاق خشم هواداران استقلال را برانگیخت و این باشگاه حتی پس از پایان بازی از رفتار دروازه بان پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت کرد.

با این حال بیرانوند در مصاحبه ای پس از بازی که چندان مورد توجه قرار نگرفت از هواداران استقلال عذرخواهی کرد. جایی که او در پاسخ به یک خبرنگار درباره حرکت جنجالی خود گفت: هواداران استقلال را ببخشید. اما فوتبال با این چیزها واقعا زیباست. من هیچ بی احترامی به استقلالی عزیز و هوادارانش ندارم و می دانم که آنها هم من را دوست دارند، اما مواقعی هم چیزی از دست ما خارج می شود. همه شما مرا می شناسید.

دیدگاهتان را بنویسید