حقوق بشر آمریکایی به دنبال ارزش های متضاد برای زنان است


ساعت: 18:40
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879661

محسن حقزاد گفت: «حقوق بشر آمریکا هرگز نمی‌خواهد جامعه زنان به ارزش‌های خود عمل کند.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن خاکزاد در گفت و گو با بلاغ با بیان اینکه حقوق بشر آمریکایی با حقوق بشر اسلامی مخالف است، گفت: حقوق بشر آمریکا هرگز نمی خواهد جامعه زنان به ارزش های خود عمل کند، بلکه در نگاه استکباری به زنان باید فاقد ارزش هایی مانند باشد. همسران و مادران.» زیرا می داند که با حفظ این ارزش ها جایی برای همکاری فراعنه باقی نمی ماند.

وی خاطرنشان کرد: هفته کتابخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، ترور مقام معظم رهبری در تیرماه 60 در مسجد ابوذر، حادثه هفت تیر که منجر به شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران وفادار انقلاب شد. ، ترور آیت الله شهید صدوقی در سال 1961. یزد، بمب شیمیایی بر فراز سرداش در تیرماه 1345 و حمله ناجوانمردانه به هواپیمای ایرانی با 290 سرنشین نیروی دریایی آمریکا در سال 1967 و جنایات همیشگی آن باعث گریه زنان مسلمان شده است. برای عدالت، اعتراف به دو جبهه حق و باطل، و در راه خدا باید نمازگزاران کوچکی تربیت کنند تا از آنچه ما تصور می کنیم به مسئله ظهور نزدیکتر شوند.

وی گفت: یکی دیگر از مصادیق حقوق بشر آمریکایی، کشتار حدود 100 میلیون انسان بی گناه در آفریقا و حمله مستقیم یا غیرمستقیم به 100 کشور مسلمان و همچنین خصمانه ترین تحریم ها علیه ایران اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی است. . دراز بکشید و از اسراف در مذاکرات که ایجاب می کند دست نکشید.

حقاد ادامه داد: اگرچه یکی از مهمترین دغدغه های بشر امروزی حفظ حقوق زنان است و این موضوع سابقه طولانی دارد، اما به دلیل موازین استکباری حقوق زنان در مجامع بین المللی پایمال شده و تنها اسلام است که می تواند حقوق زنان را احیا کند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید