عملکرد خوب ذوف آهن مقابل فولاد/سبزها از تعطیلات به خوبی استفاده می کند


ساعت: 16:17
تاریخ ارسال: 1401/10/05
کد خبر: 1920084

این مربی فوتبال گفت: با توجه به اینکه گل تیم ذوب آن در زمانی به ثمر رسید که این تیم ده نفره بود، نشان می دهد که تیم ذوب آن در مقابل فولاد، تیمی بسته نبوده است، با توجه به اینکه بازیکنان فولاد کسانی بودند که همیشه در این تیم حضور داشتند و آرنج این تیم بود. همچنین چهار، دو، سه، یک.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص دیدار تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: تیم ذوب آهن به مصاف تیم فولاد خوزستان رفت که هفته گذشته موفق شد تیم آلومینیوم اراک را شکست دهد. در رده ششم قرار دارد. جدول باید شکست می خورد.

این مربی فوتبال با اشاره به اینکه به نظر می رسد تیم ذوب آن از تعطیلات به خوبی استفاده کرده و اشتباهات خود را اصلاح کرده است، گفت: فولاد خوزستان در هفته های ابتدایی در صدر جدول قرار داشت اما به دلیل مصدومیت بازیکنانش سقوط کرد. به تدریج جایگاه آن در جدول کاهش یافت.

شفیعی تصریح کرد: به صحبت های مربی فوتبال خوزستان بعد از بازی که گفته بود بازیکنانش از نظر فوتبالی بهتر از ذوب آهن هستند و طبق بازی بیشتر بازی در اختیار فولاد بود، اعتقاد دارم که دیدیم که ذوب آچان یک تیم است. او در زمین بازی می کرد و با توجه به تکنیک بازیکنان تیم، بازی و توپ را به خوبی در دست داشتند.

وی با اشاره به اینکه به نقل از نکونام اگر بخواهیم بگوییم تیم ذوب آچان فقط دفاع می کند بی انصافی است، افزود: اتفاقا تیم ذوب آچان علاوه بر گلزنی از کرنر موفق شد به فولاد گل بزند. اینکه در دقیقه 21 ذوب آچان 10 نفره شد و فولاد نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

حسن شفیعی اذعان داشت: با توجه به اینکه گل تیم ذوب آچان زمانی به ثمر رسید که این تیم ده نفره بود، نشان دهنده این است که تیم ذوب آچان مقابل فولاد تیم بسته ای نبود، با توجه به اینکه بازیکنان فولاد همان بازیکنانی بودند که همیشه در بازی ها و تیم حضور داشتند. آرنج چهار، دو، سه، یک بود.

این مربی فوتبال تصریح کرد: ذوب آهن نیز طبق معمول با همان بازیکنان وارد زمین شد و آرنج تیم سه، پنج، دو، تارتار طبق تکنیک و بدون دور شدن از تیم ذوب آهن، دو نفر خود را به سمت چپ کشید و مدافعان راست به عقب برگشتند و فضاهای کناری را پر کردند و به خوبی بسته شد، آرایش تارتار به گونه ای بود که تیم در حالت دفاعی قرار گرفت و آماده ضدحمله بود.

تارتار با بیان اینکه نتیجه این بازی برای هر دو تیم مهم بود، خاطرنشان کرد: در دقیقه 57 فاصله بدی بین سه دفاع وسط ایجاد شد و به همین دلیل انصاری از تیم فولاد توانست گل تساوی را به ثمر برساند. او همچنین در دو هفته گذشته درخشید که فر عباسی را در حمله در مراحل 18 خوب دیدیم. همچنین سلطانی مهر چندان در بازی ها ظاهر نمی شود اما جنگنده خوبی است.

وی با تمجید از عملکرد خوب شاگردان ذوب آهن در این دیدار خاطرنشان کرد: به اعتقاد من ذوب ها با توجه به بازیکنان قدبلند فولاد روز خوبی را مقابل فولاد سپری کردند اما در دقیقه 55 بعد از ضربه کرنر سلیمانی موفق شد توپ را به ثمر برساند و از درب فولاد وارد شود. .

حسن شفیعی با بیان اینکه قاسم حدادی می تواند به خوبی به تیم ذوب آچان کمک کند، خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به پایان بازی، فولاد سعی کرد گلی را که به ثمر رسانده بود جبران کند که این خطا ناشی از خطای مدافعان ذوب آچان بود که عمق را خالی کرده بودند. فولاد می تواند آهن را ذوب کند.

به گفته این مربی فوتبال، تعویض های تارتار مفید بود و کار را برای تیم فولاد سخت کرد. در این مرحله تارتار تیم خود را به طور کامل بست و فولاد نتوانست نفوذ کند. لازم به ذکر است که در دو بازی اخیر عملکرد خوبی را با هجوم دروازه ذوب آن توسط این تیم شاهد بودیم که می توان به شروع زودهنگام تمرینات و انجام بازی های دوستانه اشاره کرد.

شفیعی ادامه داد: نوع دفاع ذوب در میانه زمین و برای خط هافبک ذوب هم روز خوبی بود چرا که سدی ایجاد کردند که عبور از آن خط سخت بود. جایی که آغاسی و کولیبالی هستند را ارسال کنید تا بتوانند از توپ دوم و سوم استفاده کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تیم ذوب آهن 70 دقیقه با ده نفره بازی کرده بود، گفت: مشکل این نوع بازی ها این بود که وقتی فرعباسی توپ را بالا می فرستاد، بازیکنان ذوب برای گرفتن فاصله از خط فاصله داشتند. آنها در دفاع نبودند و با مشکلاتی مواجه شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید