در 2 مسابقه گذشته با وجود عملکرد خوب نتیجه خوبی نگرفتیم / به حرف مریض ها توجه نمی کنم


ساعت: 19:40
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837351

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: پرسپولیس 5 فصل متوالی قهرمان لیگ شد و با 3 امتیاز به اصفهان آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی در پیش داریم. پرسپولیس 5 فصل متوالی قهرمان لیگ شد و امسال در کورس قهرمانی است و با 3 امتیاز به اصفهان آمد و این مشکلات را می دانیم و با علم به این تیم خواهیم رسید. امیدوارم با یک بازی هوشمندانه به هدف سه امتیازی خود برسیم.

وی درباره حواشی پیش از بازی و اینکه برخی او را متهم به توافق محرمانه با پرسپولیس کرده اند، تصریح کرد: فردا بعد از بازی می خواهم در این باره مفصل صحبت کنم. الان فقط به بازی فردا فکر می کنم. خدای ناکرده فردا نتیجه موفقیت تیم ما خواهد بود تا بتوانم به راحتی در مورد آن صحبت کنم و حقیقت را بگویم.

سرمربی ذوب آهن درباره شرایط تیمش گفت: در دو بازی اخیر با وجود بازی های نسبتا خوبی که انجام دادیم نتیجه خوبی کسب نکردیم. در بازی با نفت مسجد سلیمان به اشتباه بازی را باختیم و در بازی با هواداران با وجود بازی متعادل شکست خوردیم. مهم این است که کیفیت خوبی داریم و جای نگرانی نیست. امیدوارم کیفیت خوب ما به نتیجه برسد.

تارتاروس با بیان اینکه در سال 92 با تیم گسترش فولاد پرسپولیس را شکست داد و این تیم را از قهرمانی دور کرد، خاطرنشان کرد: همان سال آقای دایی سرمربی پرسپولیس بود که یکی از دوستان نزدیک من است. در ایران فقط تجربه کمک به آقای دایی را دارم اما امسال با پرسپولیس بازی کردیم و قهرمان این تیم شدیم و سال هاست که این کار را انجام می دهیم. در 5 سال اخیر که پرسپولیس قهرمان شده مدعیانی مثل استقلال و سپاهان نتوانستند پرسپولیس ولی را ببرند اما تیم ما (نفت مسجدسلیمان) دو سه سال پیش در ورزشگاه آزادی آن تیم را شکست داد.

وی با اشاره به اتهامات اخیر برخی اهالی فوتبال درباره دیدار فردای ذوب آهن و پرسپولیس گفت: متأسفانه عده ای به این دنیا اعتقاد ندارند. من نمی خواستم سوال را باز کنم، اما همه کسانی که با من کار کرده اند من را می شناسند. من به این حرفه ها توجهی ندارم. خدا باید از ما راضی باشد و بنده ای که واقعا مریض است برای ما خیلی مهم نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید