عملیات استشهادی در اراضی از سال 1948; یک فلسطینی کشته و دو صهیونیست زخمی شدند

ساعت: 13:55
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789175

دو جوان فلسطینی صبح امروز در شهر ام الفهم با خودرویی به یک صهیونیست تندرو حمله کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دو جوان فلسطینی اهل شهر ام الفهم (واقع در شمال غربی کرانه باختری و اراضی اشغالی از سال 1948) پیش از ظهر امروز با یک خودرو به ارتش رژیم صهیونیستی حمله کردند.

به گزارش سایت ما، در این حمله دو نظامی صهیونیست زخمی شدند. در مقابل، یک فلسطینی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و یک فلسطینی دیگر زخمی شد. پلیس اسرائیل می گوید یک سلاح خودکار در خودروی خود پیدا کرده است.

این عملیات استشهادی امروز پس از آن انجام شد که رژیم صهیونیستی شب گذشته 6 فلسطینی را به اتهام اغتشاش در شهر ام الفهم بازداشت کرد.

از سال 1948 در جریان جنگ 12 روزه 1948، این اولین بار است که عملیات شهادت طلبانه در شهرهای نوار غزه انجام می شود. در جریان جنگ سیف القدس، ده ها شهر در این منطقه از سال 1948 مورد حمله قرار گرفته اند. درگیری و هرج و مرج شدید همانطور که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر وقت اسرائیل در آن زمان گفته بود، صهیونیست ها از هر گونه ناآرامی در شهرهای مناطق از سال 1948 به بعد به دلیل ناآرامی ها می ترسند.

سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شبک یا شین بت روز گذشته اعلام کرد که از سال 1948 دو فلسطینی را به اتهام تیراندازی به سمت صهیونیست ها در جریان درگیری های غزه در شهر اللد در سرزمین های اشغالی بازداشت کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید