عملیات گسترده نیروهای مسلح یمن در عمق عربستان سعودی


ساعت: 12:40
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816749

نیروهای مسلح یمن از عملیاتی موسوم به «قصر الحصار الثانیه» (شکستن محاصره) خبر دادند که در آن از موشک های بالستیک و پهپادهای مختلف استفاده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش المسیره، نیروهای مسلح یمن از عملیاتی موسوم به «کسر الحصار الثانیه» (شکستن محاصره) خبر دادند که در آن از موشک های بالستیک و پهپادهای مختلف استفاده شد.

نیروهای مسلح یمن اعلام کردند: این عملیات در عمق عربستان با موشک‌های بالستیک و کروز و پهپاد در پاسخ به محاصره مستمر ملت ما انجام شد. این عملیات برخی از مراکز و تأسیسات حیاتی عربستان سعودی از جمله آرامکو در ریاض و ینبع و همچنین برخی مناطق دیگر را هدف قرار داد. در مرحله دوم عملیات شکست محاصره، همان اهداف حیاتی در مناطق ابها، کامیس مشیت، جیزان و دهران هدف قرار گرفت.

نیروهای مسلح یمن همچنین از ادامه عملیات ویژه برای شکستن محاصره وحشیانه مردم یمن خبر داد و طی آن اهداف مهم و حساس مورد هدف قرار خواهد گرفت و تاکید کرد: روی اهدافی متمرکز خواهیم شد که در دهان دشمن جنایتکار نمی گنجد. . . ما بانکی از اهداف داریم که شامل اهداف حیاتی است و آنها همیشه هدف قرار می گیرند.

نیروهای مسلح صنعا گفت: عواقب ادامه محاصره وحشیانه مراکز حیاتی و پروژه های اقتصادی آن را به دشمن جنایتکار هشدار می دهیم.

رسانه های سعودی شب گذشته به نقل از ائتلاف متجاوز سعودی به یمن از حمله موشکی و پهپادی ارتش یمن به پایگاه های نفتی و نظامی عربستان در ابها و جیزان خبر دادند.

سخنگوی ائتلاف شب گذشته در بیانیه ای از حمله موشکی و پهپادی یمن خبر داد که 9 فروند پهپاد را به جازان، کامیس مشیت، الطائف، ینبع و دهران الجنوب فرستاده که رهگیری و منهدم شده است.

به گفته ائتلاف متجاوز یمن، ارتش یمن یک نیروگاه گاز طبیعی مایع در نیروگاه آرامکو (متعلق به شرکت ملی عربستان) و یک نیروگاه در دهران الجنوب را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید