عکس منتسب به برادر ناتنی ابراهیم رئیسی

در همین راستا خبرگزاری رسمی دولت (ایرنا) معرفی کسی را به عنوان برادر رئیس جمهور تکذیب کرد.

عکس منتسب به برادر ناتنی ابراهیم رئیسی

این رسانه به نقل از توئیتر آرش هاشمی، روزنامه نگار مشهدی نوشت:

وی «سید ابراهیم رئیسیون» برادر ناتنی رئیس دولت و یکی از نامزدهای پیشنهادی شهرداری مشهد است.

عکس منتسب به برادر ناتنی ابراهیم رئیسی

برادر ناتنی ابراهیم رئیسی کاندیدای شهرداری مشهد

اعتمادآنلاین نوشت: سید حسن منصوریان یکی از اعضای شورای شهر مشهد درباره صحت رابطه سید ابراهیم رئیسیون با رئیس جمهور گفت: آنچه شنیدم این است که آنها با هم برادر ناتنی هستند.البته از هم جدا شده اند. توسط والدین هر دو طرف دو ازدواج ناموفق داشتند که حاصل ازدواج جدید آقای رئیسی است.

به عبارت دیگر فرض کنید زن و مردی با هم ازدواج کرده و صاحب فرزند می شوند. از طرفی خانواده دیگری هم هستند که یک فرزند هم دارند. سپس هر دو خانواده از یکدیگر جدا می شوند و در جایی ازدواج می کنند و صاحب فرزند می شوند. در این صورت فرزندان دیگری خواهر و برادر ناتنی می شوند.

عکس منتسب به برادر ناتنی ابراهیم رئیسی

وی در پاسخ به این سوال که آیا دولت نقشی در انتخاب شهردار برای شهرداری داشته است، گفت: انتخاب شهردار با رای اعضای شورا است و دستوری نیست.

مهدی نشی، نایب رئیس شورای شهر مشهد، درباره ارتباط رئیس جمهور با سیدابراهیم رئیسیون به دیده بان ایران گفت: من هم چنین چیزی شنیدم اما دوستان توجهی به این ارتباط نداشتند اما به لیست اضافه شدند. به دلیل امور اداری مربوط به شهرداری». «تاکنون دستوری از سوی دولت برای انتخاب شهردار وجود ندارد.

هرچه بود ما تاکید کردند: «قبل از طرح این شبهات، نام آقای رایسون به عنوان گزینه شهرداری مطرح شده بود، اما مشخص نیست که انتخاب شوند یا خیر».

خودداری از جعل هویت شخصی به عنوان برادر رئیس جمهور

کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دولت گزارش داد: برخی رسانه ها به نقل از یکی از اعضای شورای شهر مشهد گزارش دادند که آقای «سید ابراهیم رئیسیون» برادر رئیس جمهور و یکی از نامزدهای تصدی شهرداری مشهد است.

انتساب فرد مذکور به رئیس جمهور و برادری صحت ندارد و ناشی از اطلاعات نادرست سخنران است.

دیدگاهتان را بنویسید