عکس ناجور دختر علی دی در بین پسران لندنی

عکس ناجور دختر علی دی در بین پسران لندنی

علی دایی آقای گل جهان بود. علی دایی ازدواج کرده است. علی دایی یک دختر به نام دنیس دارد. علی دایی در حال حاضر حضور موثری در دنیای فوتبال ندارد. در ادامه عکس دنیز دختر علی دایی دختر اسطوره فوتبال کشورمان عکسی را در کنار پسران خانواده خود به اشتراک گذاشت.

دایی در دوران فوتبالش آسیب های زیادی دیده است اما معتقد است مصدومیت خطرناک دایی مقابل بحرین تلخ ترین حادثه دوران حرفه ای اوست.

این مصدومیت شاهزاده فوتبال ایران در اولین سال های حضورش در تیم ملی و اولین دیدارش با بحرین رخ داد؛ تا جایی که شاید این مصدومیت می توانست به قیمت جان دایی اش تمام شود یا فوتبال را کنار بگذارد!

در بازی های آسیایی هیروشیما و دیدار ایران و بحرین که با تساوی به پایان رسید، علی دایی با توجه به احتمال بسیار بالای برخورد با دروازه بان حریف این ریسک بزرگ را در حمله انجام داد و زودتر از او به توپ رسید.

ضربه دایی گل نشد اما ضربه عمدی “علی حسن” دروازه بان حریف به هدف برخورد کرد و طحال دایی علی را پاره کرد!

پس از این صحنه، دایی با وجود درد تا پایان نیمه اول بازی کرد و بین دو نیمه تعویض شد و در رختکن ماند. بعد از بازی وقتی ملی پوشان به رختکن آمدند دایی را بیهوش دیدند.

دکتر عمویم به من گفت که طحالش پاره شده و خونریزی شدید داخلی دارد و اگر دیرتر به بیمارستان می رسید اتفاق بدی می افتاد. با این حال دایی کمی دیرتر برگشت و بهترین گلزن جهان در رده ملی شد.

البته علی دایی نیز در مسیر بازگشت به تهران در جاده کاشان هنگام مربیگری دچار سانحه رانندگی شد و از مرگ نجات یافت.

دیدگاهتان را بنویسید