عکس هایی از عروسی مجلل حنیف عمران زاده لو رفت! / سر و صدای حلقه ازدواج و لباس عروس!

عکس هایی از عروسی مجلل حنیف عمران زاده لو رفت!  / سر و صدای حلقه ازدواج و لباس عروس!

عکس هایی از مراسم عروسی مجلل حنیف عمران زاده در تالار تم لو رفته است.

عروسی حنیف عمران زاده در تالار بسیار مجلل و مدرن در گرمدره کرج برگزار شد که هزینه غذا بسیار بالا بود.JamNewsImage14363846 - کپی - کپی

اگر بگوییم ماجرای ازدواج حنیف عمران زاده اولین یا مجلل ترین است، حرف های گزافی زده ایم. بهاره رهنما قبل از مراسم عقد حنیف از ازدواج مجدد او غوغا کرد و با انتشار تصاویر زیادی از مراسم عروسی خود، تجمل گرایی این مراسم را به همه نشان داد.

همسر رهنما، «امیرخسرو عباسی» یکی از صاحبان برند معروف لوازم آرایشی و بهداشتی است که هیچ محدودیتی برای هزینه مراسم عروسی خود قائل نشده است، البته با جذب اسپانسرهای مالی مختلف. مراسم ازدواج این زوج در فصل تابستان در یکی از باغ تالارهای معروف پایتخت برگزار شد و عکس ها و فیلم های آن توسط عکاس اختصاصی رهنما منتشر و در شبکه های اجتماعی و رسانه ها منتشر شد.

رضا گوچانژاد بازیکن سابق تیم ملی نیز مراسم ازدواج خود را در هتل مجلل «اینترکانتیننتال آمستل» آمستردام هلند برگزار کرد که علاوه بر مجلل بودن مراسم، مهمانان معروفی از خوانندگان لس آنجلسی گرفته تا بسیاری از بازیکنان ملی پوش بودند. اهالی سینما نیز حضور داشتند که از طریق و خواهر همسر ساره بیات در این مراسم حضور داشتند.

اخیرا محسن فروزان و همسرش که یکی از مدل های معروف اینستاگرام است، مراسم عروسی خود را به مدت طولانی تبلیغ کردند و مراسم آنها تقریبا مرحله به مرحله پخش شد. مراسمی با حضور بسیاری از ستاره ها و فوتبالیست های استقلال و تراکتورسازی تبریز.

چندی پیش «سمانه پاکدل» و «هادی کاظمی» با انتشار ویدیویی متفاوت که البته ارزان‌تر از بقیه بود، از ازدواج خود خبر دادند. ویدیویی از خواندن آهنگ «ای جان من» از «مبین جعفری» و در نهایت با تصاویری از مراسمشان به پایان می رسد. البته اینها فقط کسانی هستند که خودشان سعی در تبلیغ مراسم خود داشته اند وگرنه برگزاری مراسم های معتبر بین سلبریتی ها فراگیر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید