وقتی حنیف عمران زاده از اسکوچیچ دفاع می کند

وقتی حنیف عمران زاده از اسکوچیچ دفاع می کند

حنیف عمران زاده شرایط تیم ملی ایران را پس از دیدار مقابل لبنان مرور کرد. بخش هایی از مصاحبه عمران زاده را در ادامه می خوانید:

* پیروزی مقابل چنین تیم هایی معمولا سخت است و دیدید لبنانی ها بعد از زدن گل اول خود را روی زمین می اندازند و وقت خود را تلف می کنند، اما خوشبختانه بسیار مودب بودند و تیم ما با زدن دو گل در دقایق پایانی پیروز شد. امیدوارم در دیدار مقابل سوریه پیروز شویم و شانس خود را برای صعود به جام جهانی افزایش دهیم.

* شرایط تیم ملی به عنوان گل خوب است و بعد از فاجعه ای که ویلموتس ایجاد کرد، تیم به خوبی جمع شد. فقط در مورد مهدی طارمی باید مدیریت بهتری انجام می شد، چرا که طارمی بازیکنی نیست که بتوان به راحتی از کنارش گذشت. امیدوارم این بازیکن هر چه زودتر به تیم ملی بازگردد.

* در مورد عملکرد خوب دراگان اسکوچیچ در تیم ملی و اینکه هنوز عده ای از این مربی انتقاد می کنند، باید بگویم که فوتبال ما همین است و حتی وقتی شما برنده می شوید، می توانند از شما انتقاد کنند. ما از یک مربی چه می خواهیم؟ آیا درخواست ما غیر از تیم ملی نتیجه گرفتن غیر از این است؟ مهم ترین نکته این است که به این نتیجه برسیم که خوشبختانه در این زمینه عملکرد خوبی داشته ایم.

* تیم ملی چند تی شرت ندارد تا تیم ملی با مشکل کمبود پیراهن مواجه نشود! اینها برخی از مشکلات اساسی است که یک تیم ملی نباید با آن مواجه شود. در این شرایط چگونه می توان انتظار داشت ایران به دور دوم جام جهانی صعود کند؟ این مشکلات در تیم ملی واقعا شرم آور است.

دیدگاهتان را بنویسید