موضوع آخرین آرای کمیته اساسنامه فدراسیون فوتبال / شکایت عمران زاده از باشگاه استقلال


ساعت: 13:11
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821245

کمیسیون اساسنامه فدراسیون فوتبال شکایت مدافع سابق استقلال از این باشگاه را رد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، کمیته وضعیت فدراسیون بازیکنان در خصوص تعدادی از پرونده ها نظر خود را صادر کرد که به شرح زیر است:

* در پی شکایت مهدی ایزدی از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه 810 میلیون ریال بابت اصل و 17 میلیون و 658 هزار ریال بابت هزینه دادرسی مطالبه کرد. كميسيون قانوني نيز ادعاي 680 ميليون ريالي شاكيان را رد كرد.

* با توجه به شکایت محمود خامس از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و 700 میلیون ریال بابت اصل مطالبه و 34 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

* در پرونده شکایت محمد رسول حسینی از باشگاه چوکای تالشیان، این باشگاه به پرداخت 400 میلیون ریال بابت اصل مطالبه و پرداخت 8 میلیون و 720 هزار ریال به شاکی محکوم شد.

* در پی شکایت حسین کوهستانی از باشگاه بنیامین ورزش پارسه (دارایی)، از این باشگاه 150 میلیون ریال بابت اصل و 3 میلیون و 270 هزار ریال برای هزینه دادرسی خواسته شد.

* در پی شکایت محمدهادی یعقوبی از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت 800 میلیون ریال بابت اصل دعوا و 16 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

* با توجه به شکایت حنیف عمران زاده از باشگاه استقلال تهران، کمیسیون قضایی به استناد بند ۱۱ ماده ۱۱ آیین نامه داخلی کمیته اساسنامه مصوب ۱۳۹۶، وضعیت شاکیان را رد کرد.

* در پرونده شکایت هیئت فوتبال بوشهر از بهنام عسگرخانی مبنی بر خروج وی از استان، کمیته اساسنامه با رد ادعای 25 میلیون ریالی شاکیان مواجه شد.

* در پی شکایت میلاد نوری از باشگاه صنعت مس کرمان، کمیته اساسنامه در تمامی موارد درخواست متقاضیان را رد کرد.

آرای صادره ظرف هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید