مدافع باسابقه فوتبال ایران در مقابل تصمیم اسکوچیچ از خود دفاع می کند. مشکل طارمی حل شد

مدافع باسابقه فوتبال ایران در مقابل تصمیم اسکوچیچ از خود دفاع می کند.  مشکل طارمی حل شد

رسول کربکندی درباره حادثه تلخ پیش از دربی اصفهان و منجر به فوت یکی از هواداران سپاهان گفت: این بسیار تاسف بار و ناراحت کننده بود و به خانواده این جوان که از گرمای شدید رنج می برد تسلیت می گویم. . در سال های اخیر شاهد حوادث مشابهی در اصفهان بوده ایم و تعدادی از جوانان نیز بر اثر استفاده از موتورسیکلت و تصادفات جان خود را از دست داده اند که باید از زوایای مختلف به آن نگاه کرد.

وی با اشاره به تذکرات سرمربی سپاهان برای جلوگیری از این اتفاقات تلخ گفت: محرم نویدکیا بارها در مصاحبه های خود تاکید کرده که هواداران سپاهان اتوبوس را با موتورسیکلت متوقف نکنند اما متاسفانه بسیاری از مردم به این سوالات توجه نمی کنند. . وقتی یک مسابقه بدون تماشاگر برگزار می شود، چه دلیلی دارد که هواداران با موتورسیکلت دست به چنین کارهای خطرناکی بزنند؟

سرمربی سابق ذوب آهن اصفهان در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: بخش مهمی از این موضوع مربوط به مسائل فرهنگی است. متأسفانه خانواده های ما کاملاً در محاصره جوانی عاطفی خود نیستند. این اتفاقات باید یک هشدار بزرگ باشد تا خیلی چیزها در حوزه فرهنگی تغییر کند و مردم بدانند استفاده از موتورسیکلت و رعایت نکردن شرایط ایمنی چقدر می تواند خطرناک باشد.

کربکندی با بیان اینکه بسیاری از استانداردها رعایت نشده است، گفت: در فوتبال اروپا حضور هواداران در ورزشگاه ها بسیار آسان است و درهای ایستگاه مترو به درهای ورزشگاه باز می شود و هواداران از این بابت مشکلی ندارند. . در کشور ما. البته رعایت این استانداردها در ایران سال ها طول می کشد و الان حتی نمی توانیم سیستم VAR را به ایران بیاوریم.

وی در مورد دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی ایران گفت: همانطور که در رسانه ها خواندم اسکوچیچ از شرایط تاکتیکی بازیکنان ایرانی صحبت می کند که فکر می کنم اشتباه نمی کنند. چون فوتبال در بسیاری از کشورهای تاکتیکی از ما عقب است. به نظر من طارمی مجبور نبود جواب سرمربی تیم ملی را بدهد. گاهی پدر ممکن است اشتباه کند اما این دلیل نمی شود که پسر بخواهد جواب بدهد!

پیشکسوت فوتبال ایران با تمجید از ستاره ایرانی پورتو گفت: طارمی فوتبالیست بزرگی است و در محیطی حرفه ای بازی می کند، اما فکر می کنم بازیکن تیم ملی که به تماس های مربیان این تیم پاسخ نمی دهد باید. طارمی می تواند برای او و دیگر بازیکنان تیم ملی کودتا باشد تا مشکلات حرفه ای را دنبال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید