بازیکنان باید اجازه دهند افرادی که تصمیم می گیرند در مورد فوتبال تصمیم بگیرند/ جام جهانی حق اسکوچیچ است. منم همینو میگفتم


ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882588

امیدوارم افرادی که فوتبال ایران را انتخاب می کنند از خواسته های آنها حمایت کنند

سرمربی آلومینیوم گفت: اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی شرایط حضور در جام جهانی قطر را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدمهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم در حاشیه تمرینات تیم آلومینیوم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: سعی کردیم طبق برنامه ای که به باشگاه ارائه کردیم تمرینات خود را آغاز کنیم. در همین راستا یک هفته در اراک اردو زدیم و سپس اردوی 9 روزه را در شهریار انجام می دهیم.

وی افزود: دیروز یک بازی دوستانه با تیم امید پرسپولیس انجام دادیم. با تشکر از آنها برای بازی ما. امروز بازیکنان بهبود یافتند و ما یک روز استراحت داریم. از پس فردا هفته سوم تمرین را شروع می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم خاطرنشان کرد: با توجه به کمبودی که در تیم داریم و نیاز به اضافه شدن نیروهای جوان به آلومینیوم، سعی کردیم وارد بازار نقل و انتقالات شویم. شاکل فصل قبل را حفظ کرد و برخی بازیکنان به میل خود ما را ترک کردند. ما هیچ تمایلی به آن نداشتیم، اما شرایط به گونه ای دست به دست شد که از ما جدا شدند.

وی ادامه داد: بازیکنان خوبی جذب کرده ایم اما زمان می برد تا بازیکنان جدید با تیم سازگار شوند. به همین دلیل سعی کردیم تا قبل از شروع لیگ جلسات تدارکاتی زیادی برگزار کنیم. پس از اتمام این اردو به مدت یک هفته در اراک خواهیم بود و در ورزشگاه امام خمینی (ره) یک بازی دوستانه برگزار می کنیم. سپس برای یک اردوی هفت روزه دیگر به تهران می آییم و سعی می کنیم در این مدت 4 یا 5 بازی انجام دهیم تا بچه ها به شرایط ایده آل برسند.

رحمتی با اشاره به دلایل لغو اردوی خارجی تیمش گفت: اردوی خارجی نداریم و سعی کردیم هزینه اردوی خارجی را برای جذب بازیکنان خوب صرف کنیم. مجموعه بازیکنان نیز کامل است و نیازی به فرد خاصی نداریم اما طبق هماهنگی انجام شده و در صورت تایید هیات مدیره، 2 بازیکن خارجی در خط حمله به آلومینیوم اضافه خواهند شد، زیرا نگران این موضوع بودیم. فصل گذشته

وی درباره برکناری دراگان اسکوچیچ از مدیریت تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: نمی خواهم در مورد حاشیه صحبت کنم، فقط می خواهم درباره فوتبال صحبت کنم. ما ایرانی هستیم و چیزهایی را دوست داریم. اسکوچیچ در شرایطی این مسئولیت بزرگ را بر عهده گرفت که کمتر کسی می توانست این سمت را بپذیرد و مسئولیت هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد، حتی در شرایطی که ممکن بود با تساوی و کمک ملی پوشان از جام جهانی خارج شویم. بازیکنان تیم او کار بزرگی را به پایان رساند.

رحمتی گفت: البته می دانید که در فوتبال ما اتفاقاتی در فضای مجازی و رسانه ها می افتد. همه اقوام و بستگانی که در عرصه فوتبال فعالیت می کنند، بر اساس منافع خود تصمیم می گیرند. ما ایرانی هستیم و اخلاق و معرفت داریم. باید اجازه دهیم مردی که نقش مهمی در صعود به جام جهانی داشت به کار خود ادامه دهد. برایم مهم نیست دیگران چه می گویند. اگر کی روش می آمد و در آن زمان هدایت تیم ملی را بر عهده می گرفت، همین را می گفتم و می گفتم حق دارد با این تیم به جام جهانی برود.

وی تاکید کرد: باید شرایط را برای اسکوچیچ فراهم کنیم و اردوهای تدارکاتی و مسابقات تدارکاتی را فراهم کنیم. ما باید داده های اسکوچیچ را به عنوان ابزار ارائه کنیم و سپس انتظار داشته باشیم که او نتیجه گیری کند.

دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: شرایط اردوی هافبک و هافبک در قطر را در هوای بسیار گرم و مرطوب دیدید. بازیکنان پس از یک سال خسته کننده و طاقت فرسا در لیگ های اروپایی و داخلی به این زمان و شرایط رسیده اند. ما شرایط را برای اسکوچیچ فراهم نکردیم و نظر شخصی من این است که او حق دارد با تیم ملی به جام جهانی برود.

سرمربی آلومینیوم درباره محرومیت اسکوچیچ به کمیته فنی گفت: طبق گفته حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون، اخراج اسکوچیچ هنوز قطعی نیست و گفته می شود امروز تصمیم می گیرند.

رحمتی در خصوص جایگزینی اسکوچیچ گفت: پیشنهادی ندارم اما امیدوارم افرادی که برای فوتبال ایران تصمیم می گیرند خواسته های خود را کنار بگذارند و تصمیماتشان مربوط به فوتبال و متناسب با پیشرفت فوتبال باشد. “

ملی پوش اسبق تیم ملی در رابطه با صحبت های شب گذشته سردار آزمون مشخص شد که اختلاف زیادی بین بازیکنان تیم ملی وجود دارد، گفت: در سال هایی که ما آنجا بودیم آن بحث ها و صحبت ها نیز وجود داشت. اما ما سعی کردیم کمتر روی این مسائل تمرکز کنیم و بیشتر روی هدفمان – بازی کردن و موفقیت برای تیم ملی تمرکز کنیم.

وی گفت: با بسیاری از بازیکنان فعلی تیم ملی رابطه دارم و دوست صمیمی هستیم. به عنوان یک برادر از آنها می خواهم روی کارهای فنی و فوتبال تمرکز کنند. بگذارید تصمیم گیرندگان در مورد فوتبال ایران تصمیم بگیرند چون تمرکز بازیکن فقط باید روی فوتبال باشد. از ملی پوشان می خواهم برای تیم ملی ایران زحمت بکشند و هر چه دارند بدهند تا بتوانیم نتایجی را که شایسته فوتبال ایران در جام جهانی است به دست آوریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید