فوتبال ایران جذابیت خود را از دست داده است/ مدیران اروپایی باید به جای ما تصمیم بگیرند!


ساعت: 11:21
تاریخ انتشار: 1400/11/26
کد خبر: 1808817

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: برخی مدیران اروپایی باید بیایند و درباره فوتبال ایران تصمیم بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد در تماس با برنامه فوتبال برتر گفت: موفق شدیم جام هواداران فولاد را به ارمغان بیاوریم. مردم خوزستان در شرایط سختی زندگی می کنند، هواداران پشت تیم بودند و این موفقیت حاصل حمایت آنهاست. در سوپرجام بازی با تیم خوب پرسپولیس بازی سخت و دشواری بود.

وی ادامه داد: هفته گذشته در آزادی در لیگ برتر به پرسپولیس باختیم و دانش مان بالا رفت اما در سوپرجام بازی مقابل پرسپولیس را کنترل کردیم و پیروز شدیم. ما سخت بازی کردیم و اشتباهات این جام را کم کردیم. از این به بعد تمام تمرکز ما باید روی لیگ باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد درباره یارگیری گفت: با توجه به اینکه دوست پیدا نکردیم دو پنجره نگرفتیم و با تیمی کاملا فرسوده روانی مواجه شدیم که باید تعویض می شد. ما نتوانستیم نقاط ضعف و قوت بازیکنان را شناسایی کنیم، اما روی حفظ سلامت بازیکنان تمرکز کردیم.

نوکونام ادامه داد: الان دوست داریم و این مایه خوشحالی است اما همه تیم ها حداقل دو پنجره را تقویت کرده اند اما در این دو سال هیچ کاری نکردیم و نتوانستیم 10 بازیکن را عوض کنیم. 5 بازیکن به تیم اضافه شده و لیست ما خالی است. تیم جوان در کنار باتجربه‌ها بازی می‌کند و با تقویت تیم در نیم فصل کارمان سخت‌تر شد، اما عملکردمان را بهتر می‌کنیم و قول می‌دهم در لیگ قهرمانان آسیا بهترین کار را انجام دهیم.

وی درباره وضعیت ایاندا پاتوسی تصریح کرد: وقتی بازیکنی می بیند که کمتر بازی می کند، خواهان جدایی است و پاتوسی از چند باشگاه پیشنهاد داشت. تصمیم گرفتیم پاتوسی را در کنار خود داشته باشیم تا در این راه به ما کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد تاکید کرد: فوتبال ایران جذابیت خود را از دست داده و به سمتی می رود که شبیه فضای مجازی شده است. الان اعصاب بدتر شده و فشار بیشتر شده و هیچکس نمی تواند آن را تحمل کند. تا زمانی که باشگاه ها، مربیان و مدیران کنار هم نباشند، هیچ اتفاقی نمی افتد.

نکونام به برنامه بازی اذعان کرد: نمی دانیم بازی ساعت چند است. در اروپا، تلویزیون برنامه را تعیین می کند. در اهواز، ساعت 16 با دمای 20 درجه بالای صفر و با پرسپولیس تهران در ساعت 18 زیر 4 درجه بازی می کنیم. چرا باید اینقدر ما را اذیت کنند؟

وی در پایان گفت: هوای اهواز خوب است ساعت 5 بازی را ترک کنید. بازیکن نمی داند چه زمانی باید بخوابد و بیدار شود. کشور ما در فوتبال و برنامه ریزی ضعیف است و برخی مدیران اروپایی باید بیایند و برای بهتر شدن فوتبال ما برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید