عکس | گشایش حجاب دسته جمعی مقابل دانشگاه تهران [+ واکنش‌ها]

عکس |  گشایش حجاب دسته جمعی مقابل دانشگاه تهران [+ واکنش‌ها]

روز جدید :انتشار عکسی که در آن تعدادی از دانشجویان دختر با لباس مجلسی در مقابل درب ورودی دانشگاه تهران یا به اصطلاح حجاب باز، واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی برانگیخت.

تعدادی توییت در این رابطه توسط خبرنگار انصاف نیوز انتخاب شده است:

علی عسگر: کمیسیون انضباطی دانشگاه تهران باید با تعدادی از دانشجویانی که به صورت دسته جمعی کشف حجاب کرده اند برخورد کند، همه این مشکلات در جامعه وجود دارد.

شیرزاد: گشایش حجاب دسته جمعی در مقابل دانشگاه تهران جای تعجب ندارد. تعجب کردم که لوگوی ماسی هنوز نخورده بود.

بدن: هدف از افتتاح #هندمش در مقابل دانشگاه تهران چه بود؟ افسران امنیتی، دانشگاه و … کجایی؟ چه مدت باید پرده اتفاق بیفتد تا کمی درد را تجربه کند؟

مهجر: این همه خون ریخته شد. این همه مادر داغ زایمان کردند. این همه خانم داغ ازدواج کردند. همه این بچه ها یتیم شدند. که دشمن نمی تواند کوچکترین تعرضی به ناموس ایرانی داشته باشد، پس چند دختر ایرانی برای خودشان WomanToGo خود را راه اندازی می کنند.

سید محمد جواد: آیا حجاب در جمهوری اسلامی ایران واجب است؟

شبح: افراد با نفوذ این بار که افکار عمومی را منحرف می کنند چه اشتباهی خواهند کرد؟

فرشته سادات: به عنوان دانشجوی #دانشگاه_تهران، حجاب جمعی را جلوی دانشگاه تهران باز کردم! شدیدا محکوم میکنم ننگ بر اساتید و دانشکده ها که سطح #انقلاب به جای تربیت انسان، باعث فساد فکری و اخلاقی مردم می شود. واقعاً در عرض چند سال از آنها چه آموختند؟!

علیرضا: ماجرای گشایش حجاب برای دخترانی که مثلاً تحصیلکرده این کشور قبل از دانشگاه تهران هستند، ماجرای لکنت زبان در تبیین فرهنگ حجاب با وجود نهادهای عریض و طویل مانند نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه البته وقتی می نشینیم دشمن خوب می گیرد

اندیشه: یکی از نقشه های دشمنان برای براندازی تمدن 7000 ساله ایرانی، از بین بردن حیا و عفت زنان و دختران است.FDIk8zsVkAE1uQh خبر خاکستری

دختر حاجی: به دوستم می گویم دیدی چند دختر دانشگاه تهران بی حجاب بودند؟ او می گوید: «نگران نباش، فیلم درباره جسد آن دختر کثیف مسیح علینژاد اول است که سروصدا به پا کرد. آنها به ترکیه و از آنجا به کانادا می روند.

نامزد: با این عکس دخترای دانشگاه تهران توییت می کنی.

آقای امین: خیلی ها دلیل مهاجرت را #حجاب_اجباری می دانستند اما با دیدن این عکس فقط یک لبخند از این افراد کافی است…

دیدگاهتان را بنویسید