غبار روبی قبر امام معصوم توسط اساتید در اعتراض به تخریب قبور ائمه


ساعت: 18:34
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836884

رئیس سازمان بسیج اساتید استان قم همزمان با شب هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه از غبار یاقوتی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود عالم روشن، رئیس سازمان بسیج اساتید کوم در گفتگو با خبرنگار کوم فردا گفت: دوشنبه 20 اردیبهشت ماه سال جاری مصادف با هشتم شوال سالروز تخریب قبور امام است. حضرت معصومه سلام الله علیها مراسمی را برای پاشیدن پودر یاقوت و عطر افشانی بر معبد مقدس کریمه اهل بیت برگزار کرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان کوم ادامه داد: این مراسم با حضور اساتید بسیج و مدیران دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کوم در صحن امام هادی علیه السلام کشتی حضرت زهرا(س) برگزار می شود. ، درود بر او.

علامه روشن در پاسخ به این سوال که چه تعداد از اساتید در این مراسم حضور خواهند داشت، گفت: با توجه به اینکه ظرفیت حرم برای بحث ریزگردها محدود است و امکان حضور بیش از 200 نفر وجود ندارد، حداقل 200 نفر در این مراسم معنوی با حضور اساتید دانشگاه ها و دانشگاه های کشور برگزار می شود. حوزه.

وی افزود: برای تکریم مقام معظم رهبری و ابراز انزجار از خط پلید وهابیت در اعتراض به تخریب قبور ائمه و محکومیت این حرکت وحشیانه وهابیت ملعون و ارتباط معنوی بیشتر با ولایت و اهل بیت(ع) “

رئیس سازمان بسیج اساتید استان کوم افزود: همچنین در راستای ارتقای سطح معنویت اساتید بسیجی استان این مراسم پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید