غربالگری برای نمونه های مثبت Omicron بر اساس PCR است

ساعت: 10:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803182

او گفت: “خوشبختانه، به دلیل اینکه کیت های تشخیص مولکولی محلی برای تشخیص عفونت کووید 19 تولید می شود، آنها قادر به تشخیص omicron ها به همان اندازه دلتا هستند و برخی از آنها حتی می توانند انواع را تشخیص دهند.” مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش وب دا، محمد هاشمی رئیس اداره روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: نه مشخص شده است که غربالگری نمونه های مثبت کووید 19 برای تمایز افتراقی واریانت امیکرون از دلتا و همچنین دلتا از سایر واریانت ها انجام شود. بر اساس PCR است و تائید آن در صورت لزوم با دستگاه های توالی یابی بسیار بیشتر از آن چیزی است که قبلا تصور می شد. در کشور است و اخیراً 6 مورد از آنها که دارای فناوری روزتر هستند به سه مرکز تحقیقاتی مرجع مسئول انجام آزمایشات اپیدمیولوژی مولکولی و تأیید نتایج غربالگری واریانس اهدا شده و ظرفیت آزمایشگاهی کشور را افزایش داده است. است.

او گفت: «خوشبختانه، چون کیت‌های تشخیص مولکولی تولید شده محلی برای تشخیص عفونت کووید 19 در تشخیص نوع دلتا به همان اندازه که در omicron خوب هستند، برخی حتی قادر به تشخیص انواع هستند.» شبکه آزمایشگاهی تشخیص مولکولی کشور در تمامی مراکز منطقه مجهز به ست های تشخیص افتراقی و بر اساس نیاز و بر اساس دستورالعمل مرکز مدیریت بیماری های واگیر در قالب مشاهده، درصد نمونه های مثبت جدید می باشد. Omicron.

هاشمی تاکید کرد: تعیین واریانت Omicron از آنجایی که این واریانت پروتکل درمانی یا مراقبت مجزا از سایر واریانت ها ندارد، برای همه بیمارانی که نمونه مثبت دارند ضروری نیست و تنها برای نظارت بر جایگزینی واریانت جدید و آن استفاده می شود. نرخ. سپس.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید