غمگین ترین ملی پوش پرسپولیس را بشناسید

غمگین ترین ملی پوش پرسپولیس را بشناسید

ماجرا به اخبار مربوط به اخراج دراگان اسکوچیچ برمی گردد. اخیرا موضوع برکناری سرمربی کروات به سوژه روز فوتبال ایران تبدیل شده است. در این شرایط سردار آزمون با انتشار مطلبی و اعلام درخواست ملی پوشان از دولت برای هرگونه حمایت از این تیم، به بحث جدایی اسکوچیچ نیز واکنش نشان داد و خواست که در تیم ملی چیزی تغییر نکند. . تا پایان جام جهانی بازیکنان دیگری مانند علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، علی کولی زاده، احمد نورالهی، امید نورافکن، صادق محرمی، سروش رفیعی، میلاد سرلک نیز این خبر را بازنشر کردند.

علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی و میلاد سرلک ملی پوشان پرسپولیس سردار آزمون را همراهی کردند اما مهدی ترابی ترجیح داد واکنشی نشان ندهد. همچنین طبیعی بود که طرابی ستاره پرسپولیس که در دیدارهای ملی توسط اسکوچیچ به میدان نرفت از این مربی حمایت نکند.

علیرضا بیرانوند در زمان حضور اسکوچیچ نیمکت نشین امیر عابدزاده شد اما آنها در کنار سوروس رفیعی از اسکوچیچ حمایت کردند که به ندرت دعوت می شد. اواخر خرداد ماه سال گذشته و پس از قطعی شدن مصدومیت کمال سوگادا نیا، نوبت به میلاد سرلک رسید تا از اردوی تیم ملی دیدن کند.

میلاد پس از تست کرونا و قرنطینه در تهران به بحرین سفر کرد و تنها در دو دیدار اخیر تیم ملی توانست به میدان برود اما در همین مدت کوتاه به عنوان یار تعویضی به میدان آمد و در دو دیدار مقابل کامبوج و عراق به میدان رفت.

او بابت بازی های خوبش در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس همیشه سالم و بدون مصدومیت دستمزد می گیرد و از سوی دراگان اسکوچیچ دعوت شده است.

حالا با اخراج دراگان اسکوچیچ این احتمال وجود دارد که میلاد سرلک مورد توجه سرمربی بعدی تیم ملی قرار نگیرد. این در حالی است که سرلاک برای سفر به جام جهانی 2022 قطر با سرمربی کروات صندلی خوبی رزرو کرده بود و حالا باید به او حق داد که غمگین باشد و دل و دماغ نداشته باشد!

دیدگاهتان را بنویسید