یکی از غمگین ترین مردان حاضر در تمرین پرسپولیس؛ خرید جدید یحیی

یکی از غمگین ترین مردان حاضر در تمرین پرسپولیس؛  خرید جدید یحیی

مرتضی پورعلیگنجی یکی از ستاره هایی بود که در نقل و انتقالات این فصل راهی پرسپولیس شد تا وضعیت خط دفاعی این تیم را سامان دهد. با این حال مرتضی نمی تواند تیمش را در اولین بازی این فصل پرسپولیس همراهی کند.

پورعلیگنجی در بهمن 1397 از تیم نفت به لیگ چین منتقل شد، مطمئنا خرید جدید پرسپولیس در دیدار پیکان و نفت تهران به کمک داور ضربه زد! پورعلیگنجی با دست به کمک داور (علی میرزابیقی) ضربه زد سینه در دیدار پیکان و نفت که هیچ حاشیه ای نداشت. در آن دیدار علی صفایی داور بازی بود و گزارشی را به کمیته انضباطی ارسال کرد و در آن گزارش به رفتار پور علیگنجی اشاره کرد.

کمیته انضباطی با توجه به گزارش داور و فیلم دیدار نفت و پیکان این بازیکن را تنبیه کرد. موضوع اینجا بود که مرتضی پورعلیگنجی قبل از خروج از محرومیتش در ایران به چین رفت و محرومیتش را ترک نکرد.

حالا پس از گذشت هشت سال از این اتفاق، این بازیکن دوباره به لیگ ایران بازگشته و برای پرسپولیس بازی خواهد کرد و بسیاری از هواداران پرسپولیس نگران محرومیت بازیکن جدید خود هستند. محرومیت 2 جلسه ای مدافع جدید پرسپولیس به پایان رسیده و دیگر قابل اجرا نیست اما به دلیل دریافت کارت قرمز در این دیدار، مرتضی یک جلسه از همراهی پرسپولیس محروم خواهد شد.

پورالیگنجی که انگیزه بالایی برای بازگشت به لیگ برتر و بازی در تیم محبوبش دارد، این روزها غمگین ترین بازیکن پرسپولیس به حساب می آید. او برای دیدار مقابل ذوب آچان آماده شده بود اما ناگهان متوجه شد که نمی تواند پرسپولیس را در این دیدار همراهی کند.

به این ترتیب رونمایی از پورعلیگنجی با یک هفته تاخیر و در دیدار مقابل فولاد انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید