غیبت بزرگ در انتخابات کمیته ملی المپیک؛ رئیس/دبیر فدراسیون کشتی به جلسه نمی رود!


ساعت: 12:17
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892936

با معرفی نصیرزاده به عنوان نماینده فدراسیون؛

به نظر می رسد رئیس فدراسیون کشتی در مجمع عمومی انتخابات کمیته ملی المپیک حضور نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ نشست عمومی کمیته ملی المپیک برای تعیین رئیس، نایب رئیس و اعضای شورای اجرایی پس از دو بار به تعویق افتادن و سوالات فراوانی از جمله احتمال تعویق مجدد انتخابات، بالاخره فردا (یکشنبه – 15 شهریور) برگزار می شود. ) از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ساعت 14 برگزار می شود.

اما این انتخابات مهم بدون حواشی و اتفاقاتی مانند حمایت ضمنی سیدرضا صالحی امیری، رئیس فعلی کمیته ملی المپیک از محمود خسریفه، رئیس فعلی کمیته ملی پارالمپیک و کاندیدای ریاست جمهوری پارالمپیک نبود. کمیته ملی المپیک و همچنین حضور دیرهنگام مهدی علینژاد برای ریاست جمهوری که یکی از مهمترین آنهاست.

پیش از این تصور می شد علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به دلیل چالش ها و درگیری های اخیر با اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، برای پرکردن یکی از 10 کرسی فعلی انتخابات وارد رقابت های انتخاباتی شود، اما در کمال ناباوری عبدالله گفت: مهدی نصیرزاده از اعضای هیئت مدیره فدراسیون کشتی و رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام او را وارد فضای انتخابات کرد.

احساس می شد با حضور دبیر به عنوان رئیس و نماینده فدراسیون کشتی در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک، اخبار داغ و اخبار جالبی به بیرون درز می کند، اما اقدامات بعدی نشان داد که دبیر محدودیت را شکست. شرکت در انتخابات و بار دیگر نصیرزاده به عنوان نماینده فدراسیون مبارزه با رای به کمیته معرفی شد.

یکی دیگر از لحظات تاریخ این است که بلافاصله پس از برگزاری مجمع عمومی کمیته ملی المپیک و تعیین تیم مدیریتی جدید، علیرضا دبیر طی نشست خبری با حضور در نشست خبری در خصوص انتخابات کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان اظهار نظر خواهد کرد. رسانه ای که احتمالاً به رسوایی های زیادی منجر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید