غیبت شیخ دیابه در بازی تیر

شیخ دیابه که قبل از دربی دچار مصدومیت شده بود، همچنان تمرینات تدارکاتی را زیر نظر کادر پزشکی دنبال می کند تا این هفته نمی تواند تیمش را برای نبرد مقابل پیکان همراهی کند.

پس از جدایی و فسخ قرارداد یورگن لوکادیا، پرسپولیس اکنون با خلأ بزرگی در خط حمله خود مواجه است و مصدومیت مهاجم مالی نیز بر مشکلات قرمزها افزوده است.

دیابه قبل از دربی مصدوم شده بود، بنابراین با توجه به پیش بینی یحیی گل محمدی که قبل از جذب این مهاجم نگران مصدومیت های پیاپی خود بود، این مشکل دردسر بزرگی برای این تیم خواهد بود.

پرسپولیس در بازی حساس مقابل استقلال دیاباته و لوکادیا را که در این فصل 7 گل به ثمر رسانده اند را در اختیار نداشت و حالا باید دید در ادامه فصل شرایط برای این تیم چگونه پیش خواهد رفت. لوکادیا به طور رسمی پایان همکاری خود را با این تیم اعلام کرد و دیاباته در حال حاضر به دلیل مصدومیت در دسترس کادرفنی نیست و در ادامه فصل نیز حضورش در هاله ای از ابهام است. این دومین دوره حضور او در پرسپولیس است که مهاجم مالی به دلیل مصدومیت در دسترس یحیی گل محمدی قرار نمی گیرد و به همین دلیل سرمربی سرخ ها از این موضوع به شدت ناراحت است.

دیدگاهتان را بنویسید