تسلیم دلال ها نشدیم/ دیابه گفت علاقه خاصی به پرسپولیس ایران دارم


ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894512

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از امضای قرارداد با شیخ دیابات گفت: بهترین بازیکنان را جذب کرده ایم و خریدهایمان بی نظیر بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از امضای قرارداد شیخ دیاباته در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: وی پس از مذاکرات فراوان با دیاباته شب گذشته به ایران آمد و امروز تست های پزشکی را پشت سر گذاشت. قرارداد این بازیکن منعقد شده و او عصر امروز در تمرین حاضر خواهد شد. امیدواریم درخواست های تیم برآورده شود و هواداران به نقطه نظرات مورد نظر خود برسند تا بتوانیم با تیمی قدرتمند لیگ را ادامه دهیم.

وی افزود: قرارداد یک ساله است و در صورت موافقت دیاباته و کادر فنی آن را تمدید می کنیم. او می خواست در پرسپولیس بماند. دیابات گفت وقتی به ایران آمدم علاقه خاصی به هواداران و باشگاه پرسپولیس داشتم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از خرید دیاباته راضی است؟ وی تاکید کرد: تمام رضایت ما رضایت کادر فنی و هواداران است. وقتی اثر رضایت آنها را می بینیم، خسته هم می شویم. همه خریدهای ما خوب بود. چه خریدهای داخلی در ایران امکان پذیر بود. آنها بهتر از این بازیکنان نبودند. خریدهای خارجی ما هم بی نظیر بود. انشاالله تیم قدرتمندی خواهیم داشت. امسال کار جدیدی انجام دادیم. ما اقداماتی را برای برخورد با فروشندگان انجام داده ایم که به اعتقاد من موفق بوده است. بسیاری از دلالان بازیکنان و نام آنها را تبلیغ می کردند تا بازاری برای آنها در جای دیگری ایجاد کنند. ما تسلیم محیط مسموم دلالان نشدیم. امیدوارم دور هم جمع شویم تا این فضای مسموم را بهتر کنیم تا همه از فوتبال بهره ببرند.

درویش درباره اینکه گل محمدی سرمربی پرسپولیس خواستار به خدمت گرفتن دو مهاجم خارجی شد و رضایت هواداران را جلب کرد، گفت: هواداران مالک اصلی باشگاه هستند. گاه دلالان از عواطف و احساسات پاک هواداران سوء استفاده می کردند، اما مراقب خود بودند و اجازه نمی دادند افکار کثیف دستگاه دلالی آنها را تسخیر کند. بارها گفته ایم که اگر هواداران صبر کنند، اعضای باشگاه و کادر فنی بازیکن مورد نظر را می آورند که بتواند در خدمت پرسپولیس باشد. این صبر نتیجه داد. ما دو خارجی بی نظیر را جذب کرده ایم. بازیکنی با این رزومه ها کمتر به فوتبال ایران آمده است.

او پرسید که آیا دیاباته به بازی هفته آینده مقابل هواداران می رسد یا خیر. وی گفت: فکر می کنم روز یکشنبه آی تی سی دیاباته بیاید و از آن پس کادر فنی تصمیم بگیرد که از بازیکن استفاده کند یا نه. وظیفه ما جذب بازیکن و فراهم آوردن شرایط برای حضور او در تیم است.

درویش درباره مذاکره مستقیم بشاغه با متجاوزان خارجی گفت: آنها می خواستند ما را در تنگنا قرار دهند و با یک سیستم واسطه به ما فشار بیاورند. هواداران در آماده باش هستند و تسلیم این بحث ها نمی شوند. حتی در مورد یک بازیکن گفتند که فردا یا همین هفته می آید. بهترین بازار برای آنها پرسپولیس بود که بازیکنی را که می خواستند عرضه کنند. به همین دلیل خیلی ها می خواهند دلال ظاهر شوند و نام پرسپولیس را یدک بکشند.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص برتری پرسپولیس در پایان هفته چهارم لیگ برتر گفت: خیلی زود است که بگوییم پیشرو هستیم، اول راه هستیم. بسیاری از تیم ها در ابتدای فصل در صدر لیگ و در پایان فصل در آستانه سقوط بودند. با این تیم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم. انشاالله با کادر فنی و با توکل به خدا این جاده را طی خواهیم کرد.

درویش در پاسخ به سوالی درباره محل برگزاری بازی هواداران پرسپولیس و احتمال میزبانی از ورزشگاه دستگردی، گفت: شورا در شرایطی نیست که در ورزشگاه دستگردی مسابقه هواداران برگزار کند. از آنجایی که ممکن است تماشاگران بیایند و مشکلی پیش بیاید، شنیده ام که هواداران هم درخواست کرده اند که بازی در آزادی برگزار شود. آنها باید شنبه تصمیم بگیرند.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان درباره حضور بانوان در ورزشگاه گفت: فکر می کنم یکی از کارهای خوبی که در دولت سیزدهم در خصوص خصوصی سازی انجام شد، حضور بانوان در ورزشگاه بود. دیدید چقدر محترم و مهربان بودند با فضایی سالم در سالن. رئیس جمهور و وزیر ورزش موضوع را پیگیری کردند.

دیدگاهتان را بنویسید