علاقه خاصی به پرسپولیس دارم اما شرایطم مشخص نیست/ پیشنهادی به غیر از پرسپولیس از ایران نداشته ام


ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842121

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در حال حاضر به جز پرسپولیس پیشنهاد جدی از ایران ندارم اما در پنجره نقل و انتقالات گذشته تیم های زیادی از ایران با من تماس گرفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ شهاب زاهدی مهاجم ملی پوش پوشکاشا مجارستان درباره آینده خود در لیگ مجارستان گفت: هنوز با تیم زوریولهانسک اوکراین قرارداد دارم اما در حال حاضر تصمیمی برای حفظ لیگ اوکراین در فصل آینده ندارند. یا نه.” ما در وضعیت عدم اطمینان هستیم.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفت و یک سری صحبت ها انجام شد اما من جواب ندادم. هنوز وضعیتم را نمی دانم و اگر لیگ اوکراین برگزار شود احتمالا زوریا من را می فروشد و اگر برگزار نشود بازیکن آزاد هستم و شرایط فرق می کند. منتظرم ببینم چی میشه

زاهدی درباره علاقه اش برای بازگشت به فوتبال ایران گفت: به این موضوع فکر نکرده ام و نمی دانم. پرسپولیس جایی بود که من در آن بزرگ شدم و علاقه خاصی به این تیم دارم اما نمی دانم شرایط چگونه است. در حال حاضر به جز پرسپولیس پیشنهاد جدی از ایران ندارم اما در آخرین پنجره نقل و انتقالاتی تیم های زیادی از ایران با من تماس گرفتند.

این مهاجم بلند قد در نهایت صبح بخیر گفت: دوست دارم در پنج لیگ برتر اروپا بازی کنم اما الان نمی خواهم در این مورد صحبت کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید