گزینه های پیشنهادی تمرین در پرسپولیس درست نیست/ پیشکسوتان عزیز اما خبری از تغییرات نیست!


ساعت: 10:45
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821747

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هر روز فرصت مربیگری و حضور در پست های مختلف مدیریتی را می دهند تا ذهنیت اعضای تیم و باشگاه را درگیر کنند در حالی که این موضوع اصلا صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری دانا و رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس؛ رضا درویش، مدیرعامل باشگاه درباره شرایط فعلی گفت: در شرایط فعلی و برای صعود به بالای جدول و موفقیت پرافتخارترین تیم ایران، باید دست به دست هم و به دور از حاشیه، کادرفنی پشتیبان کار کنیم. و بازیکنان و حل مشکلات جزئی “آرام و صبر، بیایید به راه خود ادامه دهیم.

وی افزود: پرسپولیس اکنون برای ادامه راه پیروزی نیاز به حمایت دارد. تیم های بزرگ هم گاهی روحیه خود را از دست می دهند چرا که ماندن در قهرمانی و حفظ این وضعیت برای پنج قهرمانی متوالی کار ساده ای نیست. کسب این موفقیت ها فشار زیادی را به تمام ارکان باشگاه و تیم وارد می کند که برای بازیکنان و کادر فنی مضاعف است و باید با حمایت عملی از تاثیر آن کاسته شود.

درویش افزود: در چنین شرایطی باید مراقب بود که اضطراب و استرس منجر به رفتارهای هیجانی که به پرسپولیس آسیب می زند، نشود. بی شک کادر فنی، بازیکنان و عوامل باشگاه شبانه روز تلاش می کنند تا ششمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران را برای موفقیت این تیم رقم بزنند و دل هواداران را شاد کنند.

وی درباره حواشی تاکید کرد: در این راه قطعاً حاشیه هایی وجود دارد که مسیر تیم و باشگاه را تغییر می دهد تا با تخریب سایر تیم ها موفقیت خود را مشخص کند. عده ای سعی می کنند با تفرقه بین بازیکنان، کادر فنی، مدیران و هیئت مدیره از این موفقیت ها جلوگیری کنند. برخی به همبستگی بین هواداران و بین آنها و تیم اشاره می کنند. در این شرایط میدان ها و اخبار جعلی منتشر می شود که باید از آن پرهیز کرد و تنش بیشتری برای پرسپولیس ایجاد کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هر روز فرصت مربیگری و حضور در پست های مختلف مدیریتی را می دهند تا ذهنیت اعضای تیم و باشگاه را درگیر کنند در حالی که این موضوع اصلا صحت ندارد. مجموعه پرسپولیس مجموعه ای تک و کامل است که با حمایت یکدیگر و حمایت هواداران موفق به کسب پنج عنوان قهرمانی متوالی شد. ناامیدی از قهرمانی تصور دیگران است. چنین موضوعی در پرسپولیس جایی برای بحث تغییرات فنی ندارد. البته به نظر می رسد برخی سعی دارند هواداران را ناامید کنند.

وی اذعان داشت: اسطوره ها و بزرگان پرسپولیس برای ما عزیز هستند. آنها بخشی از بدنه این باشگاه بزرگ هستند. همچنین باید بسیار مواظب باشیم کسانی که فضا را مایه شبهه در خانواده پرسپولیس و هواداران می دانند با انتشار اخبار جعلی با بزرگان پرسپولیس در دنیای شایعات و فضای مجازی مقابله نکنند، بلکه از طرف دیگر جناح بندی را در فضای مجازی ایجاد کنند. طرفدار نباشید این اتفاق قبلا برای پرسپولیس افتاده و اصلا عواقب خوبی نداشته است.

درویش خاطرنشان کرد: پرسپولیس باشگاهی است که هیچکس نمی تواند در مقابل آن چیزی جز قهرمانی فکری داشته باشد. همچنین با حمایت هواداران و پیشکسوتان سعی در کسب عناوین برتر دیگر داریم. خستگی پنج قهرمانی متوالی و ادامه رقابت های لیگ برتر زمانی روح و جسم تیم و باشگاه را ترک می کند که رضایت هواداران با بالا بردن جام های قهرمانی حاصل شود.

وی در این خصوص گفت: پرسپولیس همیشه در مسیرهای سخت و پر پیچ و خم بهتر حرکت می کند و نتایج بیشتری کسب می کند. خاطرات ما از روزهای سخت تیم و باشگاه زیاد است و شادی زمانی بیشتر احساس شد که این مسیرهای سخت از اتحاد و یکپارچگی پرسپولیس گذشت و اشک و دل هواداران در اطرافشان به وضوح نمایان بود. راه

مدیرعامل سرخپوشان گفت: باشگاه پرسپولیس و تیم محبوب ایران بدون کوچکترین ناامیدی و ناامیدی این راه را ادامه خواهند داد و تا آخرین نفس برای کسب موفقیت های جدید تلاش خواهند کرد. پرسپولیس بارها ثابت کرده که غیرممکن ها را ممکن می کند. در کمتر از 10 دقیقه پرسپولیس در دربی نتیجه باورنکردنی را ثبت کرد. پرسپولیس هم زمانی که در بازی های آسیایی به گل های بیشتری نیاز داشت، چشم آسیایی ها را به خود جلب کرد و حالا این تیم است که نیاز به حمایت و اتحاد دارد تا بار دیگر ثابت کند که این تیم به سختی محبوبیت پیدا می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید